پیام تبریک مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان به وزیر آموزش و پرورش و رئیس هیات‌امنای موسسه

تهران (پانا) - با رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به «رضامراد صحرایی» به عنوان وزیر آموزش و پرورش که طبق قانون، ریاست هیات امنای موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان را نیز بر عهده خواهد داشت، حمیدرضا نجف‌پورکردی، مدیرعامل و عضو هیات مدیره موسسه طی پیامی این انتخاب را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۳۷۶۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان به وزیر آموزش و پرورش و رئیس هیات‌امنای موسسه

متن کامل پیام تبریک حمیدرضا نجف‌پور کردی به شرح زیر است:

«بسمه‌تعالی

برادر بزرگوار جناب آقای دکتر رضامراد صحرایی

وزیر محترم آموزش و پرورش و ریاست محترم هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان

با سلام و احترام

اعتماد ریاست محترم دولت انقلابی، حضرت آیت‌الله رئیسی و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به جنابعالی به عنوان وزیر محترم آموزش و پرورش را صمیمانه تبریک عرض می‌‌نمایم.

رجاء واثق دارم با حضور آن برادر فرهیخته انقلابی و ولایی، افق تازه‌ای در راستای تحول و تعالی نظام آموزشی و تربیتی کشور در تراز حکومت حضرت ولی‌عصر(عج) و خدمات راهبردی در جهت تامین هر چه بیشتر انتظارات، مطالبات و منافع فرهنگیان عضو مؤسسه گشوده خواهد شد که بارقه‌ای از آن در آیین رونمایی از طرح بی‌نظیر ارزش مالکانه به عنوان نمادی از تحول‌گرایی در این صندوق با حضور ارزشمند جنابعالی به منصه ظهور رسید.

از این رو صندوق ذخیره فرهنگیان به عنوان یک نهاد اقتصادی متعلق به فرهنگیان عضو این موسسه در راستای پیشبرد رویکرد، اهداف راهبردی و برنامه‌های تحولی جنابعالی به عنوان مقام عالی وزارت و همچنین ریاست هیات امنای این صندوق به ویژه در زمینه بهبود و ارتقای کسب‌وکار، سودآوری، تولید ثروت و ارائه خدمات شایسته به فرهنگیان عضو از تمام توان و ظرفیت خود بهره خواهد گرفت.

از محضر ذات اقدس اله دوام توفیقات روزافزون جنابعالی را همراستا با منویات امامین انقلاب مبتنی بر مشی شهدایی مسئلت دارم.

حمیدرضا نجف‌پور کردی

مدیرعامل و عضو هیات‌مدیره»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار