پدیده لیگ برتر یک پرسپولیسی متعصب است

تهران (پانا) - مدافع مورد نظر کارلوس کیروش که در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ خط خورد با یک بدشانسی بزرگ و حادثه تصادف، بازی‌های آخرفصل پیکان را از دست داد.

کد مطلب: ۱۳۷۶۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد
پدیده لیگ برتر یک پرسپولیسی متعصب است

سامان فلاح یکی از پدیده‌های لیگ برتر در دو فصل گذشته و بهترین مدافعان ایران بوده که کاپیتان تیم پیکان نیز محسوب می‌شود.

پیش تر اخباری مبنی بر تمایل سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و سپاهان برای خرید سامان فلاح منتشر شد که بنابرگفته ابراهیم شکوری، فقط تیم سپاهان به صورت رسمی برای خرید این مدافع مازندرانی به باشگاه پیکان نامه زد.

گفته می‌شود سامان فلاح که با پیکان قرارداد بلند مدت دارد، یک پرسپولیسی متعصب است! باور نمی‌کنید تازه ترین اظهار نظر پدیده لیگ برتر در خصوص قهرمانی پرسپولیس را بخوانید: «قطعا پرسپولیس شایسته قهرمانی بود. این فصل لیگ جذابی داشتیم و تا هفته‌های پایانی پرسپولیس، سپاهان و استقلال در کورس بودند. من فکر می‌کنم پرسپولیس باتجربه تر عمل کرد و اشتباهات کمتری نسبت به دو تیم دیگر داشت و توانست قهرمان شود. پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان و کادرفنی باکیفیتی دارد. با وجود اینکه در یک مقطع عقب افتادند و صدر جدول را از دست دادند، ولی خیلی خوب به لیگ برگشتند و در سال جدید همه بازی‌هایشان را بردند که کار بزرگی بود. استقلال و سپاهان هم انصافا خوب بودند و امتیازات زیادی را جمع کردند ولی پرسپولیس در هفته‌های پایانی بهتر کار کرد و موفق شد قهرمان شود.»

این درحالی است که یحیی گل محمدی هنوز تصمیم خود برای جذب و خرید سامان فلاح را به باشگاه اعلام نکرده و باید دید پدیده لیگ برتر فصل آینده را در چه تیمی توپ خواهد زد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار