با حضور کاروان زیر سایه خورشید صورت گرفت

برگزاری جشن دهه کرامت با حضور ناشنوایان و نابینایان قم

قم(پانا)- جشن بزرگ دهه کرامت ویژه ناشنوایان و نابینایان استان قم با حضور کاروان زیر سایه خورشید در سالن اجتماعات امامزاده سیدعلی (ع) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۷۵۳۸۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن دهه کرامت با حضور ناشنوایان و نابینایان قم

کاروان زیر سایه خورشید متشکل از خادمان آستان قدس رضوی و با حضور مدیر کانون‌های خدمت رضوی و جمعی از خادمیاران به مناسبت دهه کرامت در جمع ناشنوایان و نابینایان استان قم شرکت کردند.

در مراسم فوق که با تلاوت احمد داغ از قاریان بین المللی روشندل، شروع شد، حجت‌الاسلام ارشادی‌نیا سرگروه کاروان زیر سایه خورشید خطاب به ناشنوایان و نابینایان اظهار کرد: این مراسم نمادی از تجدید عهد و پیمان شما با امام رضا(ع) است.

وی افزود: کاروان زیر سایه خورشید این افتخار را دارد که در جمع شما عاشقان و دلدادگان ولایت حضور پیدا کند و دل‌های شما را به سمت حرم نورانی امام رضا علیه السلام متوجه کند.

اجرای برنامه و مولودی خوانی توسط محمد چراغی مداح روشندل، اجرای گروه سرود فرزندان ناشنوایان و دکلمه خوانی توسط فرزند شهید مجید عسکری جمکرانی یکی از شهدای مدافع حرم از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

در این مراسم علاوه بر اجرای برنامه فرهنگی توسط روحانی و مداح کاروان خادمان آستان قدس رضوی، متبرکات و هدایایی به دست اندرکاران و گروه سرود فرزندان ناشنوایان اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار