رقابت بیش از دو هزار دانش‌آموز ابتدایی ناحیه یک شیراز در مسابقات قرآن مرحله ناحیه

شیراز (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش‌و‌پرورش ناحیه یک شیراز از برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن و عترت ویژه دانش‌آموزان ابتدایی در مرحله ناحیه با شرکت بیش از 2 هزار شرکت‌کننده خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۵۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد
رقابت بیش از دو هزار دانش‌آموز ابتدایی ناحیه یک شیراز در مسابقات قرآن مرحله ناحیه

پروین نعمت الهی در حاشیه مراسم افتتاحیه مسابقات قرآن و عترت در دبستان مستجابی اظهار کرد: این مسابقات با برنامه ریزی دقیق و منسجم مدیران دارالقرآن و کارشناسان قرآن و عترت ناحیه به بهترین نحو و با حضور پرشور اولیا و دانش‌آموزان در حال برگزاری است.

نعمت الهی در رابطه با هدف برگزاری مسابقات قرآن ویژه دانش‌آموزان ابتدایی خاطرنشان کرد: حضور پرشور دانش‌آموزان، آشنایی با قرآن و نماز و عترت است که انشالله با حضور پرشور این عزیزان در مسابقات گامی در جهت استعدادیابی آنها برداریم و بتوانیم در این مسیر یاریگر این عزیزان باشیم.

وی ضمن تشکر از مدیران مدارسی که میزبان این دوره از مسابقات هستند، افزود: ۶ مدرسه پسرانه میزبان مسابقات قرآن گروه پسران هستند و محل برگزاری مسابقات گروه پسران در دبستان مستجابی واقع در خیابان قصرالدشت است که دانش‌آموزان تمامی پایه ها در این مسابقات شرکت می‌کنند.

وی در پایان ادامه داد: ۶ مدرسه دخترانه نیز میزبان مسابقات قرآن گروه دختران هستند که محل برگزاری مسابقات آنها، در دبستان معارف، دبستان نیاکوثری و کانون فرهنگی تربیتی ریحانه است.

دانش‌آموز خبرنگار: هانیه شفیعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار