مسئول خبرگزاری پانا استان زنجان خبر داد:

برگزاری اردوی راهیان پیشرفت در زنجان

زنجان (پانا) - مسئول خبرگزاری پانا استان زنجان از برگزاری اردوی راهیان پیشرفت به‌مناسبت سالروز تاسیس این خبرگزاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۵۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اردوی راهیان پیشرفت در زنجان

یاسر صالحی، مسئول خبرگزاری پانا استان زنجان با بیان اینکه سالروز تاسیس این خبرگزاری زمینه ای برای تقدیر از خبرنگار دانش آموزان فعال استان را فراهم کرده گفت: دانش آموز خبرنگاران بازوان اصلی این خبرگزاری هستند که ضمن اطلاع رسانی سریع و دقیق، زمینه شناخت درست دانش آموزان و اذهان عمومی از شرایط اجتماعی_سیاسی حاکم بر جامعه را فراهم می کنند.

وی افزود: بمناسبت سالروز تاسیس این خبرگزاری و در قالب اردوی راهیان پیشرفت 20 خبرنگار دانش آموز استان زنجان از پارک علم و فناوری و دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه بازدید کردند.

مسئول خبرگزاری پانا استان زنجان با بیان اینکه برگزاری اردوهای پیشرفت در رشد شناختی و آشنایی با فضاهای علمی_تربیتی دانش آموز خبرنگاران تاثیرگذاری مطلوبی خواهد داشت، گفت: این اردوها با هدف آشنایی با فناوری های نوین، نحوه راه اندازی کسب و کار و نحوه توسعه ایده ها و دریافت کمک های مرتبط برگزار می شود تا ضمن مهارت آموزی،دانش آموز بتواند با موقعیت های جدید آشنا شده و این موقعیت ها را به دوستان و همکلاسی های خود معرفی کند.

گفتنی است روز شنبه طی مراسمی از خبرنگار دانش آموزان فعال استان زنجان تقدیر بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار