ناظر برگزاری جشنواره خوارزمی پاکدشت:

هدف از برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی، ارتقای سواد و رشد سطح علمی در دانش‌آموزان است‌

پاکدشت(پانا)- ناظر برگزاری نهمین جشنواره خوارزمی پاکدشت، در مرحله نهایی داوری منطقه‌ای مناظره علمی، هدف از برگزاری این جشنواره و بخش مناظره علمی را ارتقای سواد و رشد سطح علمی دانش‌آموزان دانست.

کد مطلب: ۱۳۷۵۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد
هدف از برگزاری جشنواره  نوجوان خوارزمی، ارتقای سواد و رشد سطح علمی در دانش‌آموزان است‌

مرحله نهایی داوری جشنواره نوجوان خوارزمی بین دانش‌آموزان مدارس نور، جابربن‌حیان، چوزوکلو و شیخ مفید با حضور سید اصغر میرقاسمی مدیر آموزش و پرورش پاکدشت، جعفر گرمابسری به عنوان ناظر، مهدی پیدایی دبیر جشنواره و کارشناس متوسطه و با حضور دو داور دیگر برگزار شد.

جعفر گرمابسری، هدف از برگزاری جشنواره خوارزمی در بخش مناظره علمی را اینگونه بیان کرد: جشنواره خوارزمی یکی از جشنواره‌های علمی در کشور است که هر ساله بین دانش‌آموزان مستعد برگزار می‌شود و هدف از برگزاری این جشنواره و بخش مناظره علمی ارتقای سواد دانش‌آموزان و همچنین رشد سطح علمی دانش‌آموزان است‌.

ناظر برگزاری جشنواره خوارزمی پاکدشت، ادامه داد: به طور مثال بخش مناظره علمی باعث می‌شود دانش‌آموزان بیاموزند چگونه استدلال کنند و مطالب را مورد بررسی قرار دهند ؛ موضوع مورد بحث امسال چالش‌های زیست محیطی انتخاب شد به طور مثال کم‌آبی، آلودگی هوا و کمبود انرژی که موضوعات به‌روزی هستند و ما از دانش‌آموزان خواستیم در مورد این موضوعات تحقیق کرده و نقش خود، خانواده و نظام آموزشی را در مورد این موضوعات بیان کنند و راه‌هایی در خصوص فرهنگ‌سازی و استفاده بهینه راهکارهایی را بیان کنند.

مدیر آموزش و پرورش پاکدشت افزود: ماموریت ما کشف استعداد دانش‌آموزان مستعد است و قرار دادن آنها در مسیر درست تا با تلاش خودشان هر روزه پرورش پیدا کنند و موفقیت‌های بسیاری را برای خود و کشور به دست بیاورند.

خبرنگار دانش‌آموز: ریحانه خوافی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار