مراسم رونمایی از ۲۸ هزار سند دوران دفاع مقدس برگزار شد

تهران (پانا) - مراسم رونمایی از ۲۸ هزار سند دوران دفاع مقدس در دزفول توسط امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۷۴۹۱۲
لینک کوتاه کپی شد
مراسم رونمایی از ۲۸ هزار سند دوران دفاع مقدس برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران که صبح امروز (پنجشنبه) همزمان با چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری مردم دزفول وارد مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول شد از ۱۴۱ مجلد اسناد ناب دوران دفاع مقدس رونمایی کرد.

فرمانده کل ارتش پس از گزارش سردار عبدالرضا مرادحاجتی در خصوص چگونگی جمع آوری اسناد به ایراد سخن پرداخت و اظهار داشت: سوم خرداد را تبریک می‌گویم و خرسندم که در سالروز چهارم خرداد در میان همرزمان عزیز خودم در استان حماسه و ایثار هستم.

امیر سرلشکر موسوی افزود: مکتب مقاومت از دزفول سرچشمه گرفته است و این مکتب که برگرفته از دوران دفاع مقدس است منجر به فتح الفتوح‌های بزرگی برای کشور شده که آخرین آن اقتدار نیروی دریایی ما در مأموریت دریانوردیِ دور دنیا بود.

فرمانده کل ارتش گفت: از مجموعه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان بابت انجام این کار ارزشمند و ماندگار تشکر می‌کنم و امیدوارم که همه ما امانت داران خوبی برای گنجینه دفاع مقدس باشیم.

در پایان این مراسم که با حضور امیر سرتیپ حمزه بیدادی، فرمانده قرارگاه جنوب غرب ارتش، سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان، سردار عبدالرضا مرادحاجتی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی و جمع کثیری از مسئولان ارشد لشکری و کشوری در سالن جلسات موزه دفاع مقدس دزفول برگزار شد از ۱۴۱ مجلد اسناد دوران دفاع مقدس برای اولین بار رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار