کارشناس ارشد روان‌شناسی عنوان کرد:

اجرای طرح شهرنماز به منظور احیای سنت آموزش نماز شیرین به کودکان است

اسلامشهر (پانا) - کارشناس ارشد روان‌شناسی در جلسه طرح شهر نماز گفت، اجرای طرح شهر نماز به منظور احیای سنت آموزش نماز شیرین به کودکان و دعوت کودکان اول ابتدایی با هدف ایجاد انگیزه همراه با برنامه‌های آموزشی و تشویقی جهت خواندن نماز است.

کد مطلب: ۱۳۷۴۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح شهرنماز به منظور احیای سنت آموزش نماز شیرین به کودکان است

مهدی فاضلی، کارشناس ارشد روان‌شناسی و دارنده رتبه اول جشنواره ملی شیوه‌های نوین آموزش قرآن و نماز به کودکان در جلسه اجرای طرح ملی شهر نماز که با حضور ۱۰۰ مربی پرورشی و آموزگار پایه اول آموزش و پرورش اسلامشهر در کانون فرهنگی، تربیتی طوبی منطقه برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: هدف اصلی طرح شهر نماز، آموزش آسان همراه با تشویق کودکان و الگوسازی مادران در خانواده است.

وی افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در بیست و دومین اجلاس سراسری نماز، کیفیت بخشیدن به نماز امری بسیار مهم است و تلاش جهت ترویج نماز و همگانی کردن آن ضرورتی اساسی است و ادامه داد، اجرای طرح شهر نماز به منظور احیای سنت آموزش نماز شیرین به کودکان و دعوت کودکان اول ابتدایی با هدف ایجاد انگیزه همراه با برنامه های آموزشی و تشویقی کودکان جهت خواندن نماز است.

در ادامه جلسه جواد رزمی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر نیز در سخنانی با اشاره به استقبال همکاران آموزشی و پرورشی از جلسه طرح شهر نماز تصریح کرد: حضور پرشور مربیان در این دوره و ارزیابی انجام شده از حاضران، حکایت از به‌روزآمدی و کارآمدی مطالب ارائه شده دارد.

وی با اشاره به آموزش نماز به کودکان همراه با بازی، نشاط و سرگرمی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش اسلامشهر تمام توان خود را برای اجرای موفق طرح شهر نماز و توانمندسازی حرفه‌ای مربیان با شیوه‌های نوین آموزش نماز و قرآن و به کارگیری مهارت‌های آموزشی با حضور اساتید کشوری، به کار خواهد گرفت.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار