مدیر آموزش و پرورش ناحیه ٢ مشهد:

آموزش و پرورش ناحیه ٢ مشهد در مسابقات فرهنگی و هنری ۸۰۰۰ منتخب داشته است

مشهد(پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه ٢ مشهد در مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره فرهنگی و هنری گفت امسال در ناحیه ٢ و بعد از دوران کرونا، ٨ هزار نفر در مسابقات فرهنگی و هنری انتخاب شدند.

کد مطلب: ۱۳۷۴۴۱۱
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش ناحیه ٢ مشهد در مسابقات فرهنگی و هنری ۸۰۰۰ منتخب داشته است

علی فتح آبادی در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی و هنری ناحیه ٢ گفت: امسال در ناحیه ٢ مصداق دانش آموزان واقعی را دیدیم. ۸۰۰۰ نفر منتخب در سطح ناحیه، استان و کشور یک رکورد فوق العاده است. آنهایی که واقعا دغدغه مند رشته های فرهنگی و هنری هستند، همگی برای ناحیه افتخارآفرین شدند. سند حرف من این است که از این ۸۰۰۰ نفر، ۱۲۰۰ نفر به عنوان دانش آموز نمونه، انتخاب شدند. ما انتظار نداشتیم که بچه ها این قدر خوب در مسابقات شرکت کنند و برای ناحیه و استان افتخارآفرین شوند.

وی ادامه داد : من می خواهم به همه دانش آموزان نوید بدهم. ما تا سال گذشته در ناحیه ٢، ۳۰ رشته راهیافته به مسابقات استانی داشتیم که امسال این عدد دو برابر شده و به ۶۰ رشته افزایش داشته است.

فتح آبادی افزود : خبر مهم امسال به همه فرهنگیان محترم ناحیه ٢ این است که از این ۶۰ رشته در استان، ۱۱ رشته هم به مرحله کشوری راه یافته اند. خدا را شاکریم که این موفقیت نصیب این ناحیه و من حقیر شده تا پیغام رسان این موفقیت به همه فرهنگیان و دانش آموزان باشم.

دانش آموز خبرنگار: سید سبحان نعمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار