نصیر شلال: ملاک انتخاب برای المپیک کسب رکورد در در مسابقات آسیایی و جهانی است

تهران (پانا) - نواب نصیر شلال سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت کسانی برای المپیک انتخاب می‌شوند که در مسابقات آسیایی و جهانی پیش رو رکوردهای قابل توجهی را کسب کنند.

کد مطلب: ۱۳۷۴۳۹۰
لینک کوتاه کپی شد
نصیر شلال: ملاک انتخاب برای المپیک کسب رکورد در در مسابقات آسیایی و جهانی است

به گزارش روابط عمومی رادیو ورزش؛ نواب نصیر شلال سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در گفت‌وگو با برنامه جهان ورزش (وزنه‌برداری) رادیو ورزش گفت: باید یک گام به عقب برداریم و آینده را بسازیم زیرا از لحاظ کیفی و کمی از رقبای آسیایی و جهانی عقب ماندیم.

وی افزود: با توجه به اینکه بازیکنان قدیمی از لحاظ فکری، ذهنی و تجربی و بازیکنان نسل جدید از لحاظ جسمی قوی هستند به همین جهت اعضای تیم ملی با وجود بار مالی برای فدراسیون و سخت شدن کار برای کادر فنی از هر دو گروه پیشکسوت و جوان انتخاب شده‌اند.

نصیر شلال اظهار کرد: با توجه به اینکه انگیزه اصلی وزنه‌برداران کسب سهمیه المپیک است لذا کسانی برای المپیک انتخاب می‌شوند که در مسابقات آسیایی و جهانی پیش رو رکوردهای قابل توجهی را کسب کنند.

وی گفت: با توجه به نیم نگاهی که به جوانان و نوجوانان داریم از یکسری از آنها دعوت کردیم و آنان در حال حاضر در اردو هستند. با توجه به اینکه در یکسری از وزن‌ها بازیکن قوی نداریم مجبوریم برای آن وزن از دو نفر در اردو استفاده کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار