عکاسان جشنواره میراث ماندگار انتخاب شدند

بیرجند (پانا) - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی گفت پس از بررسی دبیرخانه جشنواره، عکاسان در سه محور جشنواره میراث ماندگار انتخاب شدند.

کد مطلب: ۱۳۷۴۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد
عکاسان جشنواره میراث ماندگار انتخاب شدند

هادی شاهوردی با بیان اینکه عکاسان دعوت شده به این جشنواره از سراسر ایران هستند، افزود: عکاسان منتخب از جمعه ۵ خرداد تا ۸ خرداد به مدت ۴ روز از بنا‌های تاریخی، جاذبه‌های گردشگری و صنایع‌دستی استان (۱۱ شهرستان) عکاسی می کنند.
وی گفت: داوری جشنواره ۹ خرداد توسط داوران برجسته کشور افشین بختیار، سعید محمودی ازناوه، امیرعلی جوادیان، بردیا سعادت و محمدعلی بیدختی انجام می‌شود و مراسم اختتامیه عصر همان روز با حضور مقامات استانی برگزار می شود.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره آشنایی ایرانیان بافرهنگ و هنر و تمدن ریشه‌دار استان، ایجاد مشارکت عکاسان در ثبت تصویری جاذبه‌های استان، کمک به معرفی هرچه بیشتر جاذبه‌های گردشگری، ترویج هویت فرهنگی استان، معرفی صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی و پوشش‌های سنتی استان و کمک به جذب گردشگران داخلی و خارجی است.
شاهوردی گفت: این جشنواره در سه بخش معماری میراث‌فرهنگی و آثار تاریخی، صنایع‌دستی و مردم‌شناسی و طبیعت و گردشگری برگزار می شود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار