مربی انجمن اسلامی دانش‌آموزی بهارستان دو:

هدف از برگزاری مراسم انجمن اسلامی دانش‌آموزی‌ کشف و پرورش استعداد دانش‌آموزان است

بهارستان دو (پانا) - مربی انجمن اسلامی دانش‌آموزی بهارستان دو، تمامی برنامه‌های انجمن اسلامی را در راستای کشف و پرورش استعدادهای اعضای انجمن‌ برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۷۳۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد
هدف از برگزاری مراسم انجمن اسلامی دانش‌آموزی‌ کشف و پرورش استعداد دانش‌آموزان است

فاطمه محبی مربی انجمن اسلامی دانش‌آموزی بهارستان دو در جشنی که به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و دهه کرامت در مسجد امیرالمومنین برگزار شد، گفت: سازمان انجمن دانش‌آموزی که زیر نظر رهبری تاسیس شده است با دوره و کلاس‌های که برگزار می‌کند درحال تربیت وپرورش مدیران آینده است.

وی بیان‌ کرد: هدف انجمن اسلامی دانش‌آموزی آشنا کردن دانش‌آموزان با فرهنگ متعالی اسلام و بالا بردن سطح آگاهی آنان نسبت به مبانی عقیدتی اسلام و انقلاب اسلامی و تشویق دانش‌آموزان متعهد به موفقیت در تحصیل علم و دروس مدرسه است.

وی ضمن اشاره به اهمیت برگزاری جشن روز دختر اظهار کرد: ما با آموزش واقعی و محبوب حضرت معصومه(س) را برای بچه‌ها نمایان کردیم که دانش‌آموزان بتوانند با الگوگرفتن از ایشان راه اصلی در زندگی خودشان را بیابند و باید آموزش‌ها را به دخترانمان افرایش دهیم، چرا که دختران امروز، مادران آینده هستند و نقش اساسی در توسعه کشور دارند.

محبی‌ در خصوص اهمیت توجه والدین به دختران عنوان کرد: دختران از حساسیت‌های بالاتری برخوردارند و محبت به آنها سلامت روح و جسم آنها را در پی خواهد داشت و متعاقباً بر سلامت جامعه اثرگذار است؛ دختران نور چشم خانواده هستند همانطور که پیامبر اسلام در زمان جاهلیت که دختران را زنده به گور می‌کردند حضرت فاطمه را نور چشم خود نامید‌.

مربی انجمن اسلامی دانش‌آموزی بهارستان دو در پایان سخنانش تاکید کرد: ما دختران کوشا و علاقه‌مند به قرآن در منطقه زیاد داریم که با هدایت آنها می‌توانیم برای کشور سرمایه‌گذاری کنیم.

خبرنگار دانش‌آموز، حنانه کربلائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار