به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه(س)؛

آئین تجلیل از دختران فعال سازمان دانش‌آموزی سیستان و بلوچستان برگزار شد

زاهدان (پانا) - به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر، مراسم تجلیل از دختران فعال در سازمان دانش‌آموزی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۷۳۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد
آئین تجلیل از دختران فعال سازمان دانش‌آموزی سیستان و بلوچستان برگزار شد

حسین کیخا، مدیر سازمان دانش آموزی استان سیستان و بلوچستان در این مراسم طی سخنانی با موضوع شناخت هویت دختر مسلمان ایرانی و نقش شبکه های اجتماعی بر حجاب و عفاف، بر لزوم‌ تبیین نقش، جایگاه و عظمت حضرت فاطمه معصومه(س) پرداخت، گفت: در احادیث متعدد بر زیارت بامعرفت ایشان تاکید شده و زائرین را به زیارت باوقار و ادب ایشان در قم توجه می دهد.

وی افزود: نگاه و توجه به سیره، منش و کردار حضرت فاطمه معصومه (س) می تواند کمک بسزایی به دختران این سرزمین در راه رسیدن به کمالات انسانی کند.

کیخا با اشاره به جایگاه و منزلت زن و دختر مسلمان خاطرنشان کرد: دختران باید انتظارشان را از خودشان بالا ببرند، زیرا الگویی مانند حضرت معصومه(س) را دارند که در نوجوانی در اوج دانش و فضیلت بود، کسی که این بانوی بافضیلت را الگوی خود قرار دهد، الگوی او زنان ضعیف غربی نخواهد شد.

مدیر سازمان دانش آموزی استان سیستان و بلوچستان در پایان ضمن تقدیر از تلاش های دختران فعال در سازمان دانش آموزی استان، کسب موفقیت های متعدد را مرهون تلاش های بی وقفه همه دانش آموزان دختر و پسر عضو سازمان خواند و افزود: همت و تلاش والای همه دانش آموزان استان سیستان و بلوچستان نویدبخش آینده ای روشن برای دیار آب و آفتاب و آئینه است.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه دُری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار