مراسم سالروز میلاد حضرت معصومه(س) در شهرستان جعفرآباد قم

قم(پانا)-مراسم باشکوه ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر در آموزشگاه آیت الله سعیدی شهرستان جعفرآباد قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۷۳۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد
مراسم سالروز میلاد حضرت معصومه(س) در شهرستان جعفرآباد قم

مراسم باشکوه ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر با اجرای برنامه های متنوع و شاد در آموزشگاه آیت الله سعیدی روستای باقرآباد شهرستان جعفرآباد قم برگزار شد.

«بهمن آزاد» رئیس اداره آموزش و پرورش جعفرآباد قم در این مراسم اظهار داشت: «شما دختران، بانوان و مادران آینده ساز هستید، امیدوارم از دوران نوجوانی خود استفاده کنید. با آمدن هدایت تحصیلی انتخاب رشته می کنید که تصمیم خوبی را در انتخاب رشته بگیرید.»

وی نکاتی در رابطه با ایام امتحانات به دانش آموزان آموزشگاه گفت: «لطفاً سعی کنید در ایام امتحانات نمرات خوبی بدست آوردید این ایام نتیجه تلاش های شماست. خوب درس بخوانید. خوب بخوابید و خود را تقویت کنید.»

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین «کارگر» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان جعفرآباد قم به دانش آموزان حاضر در مراسم عنوان کرد: «حضرت علی (ع) فرمودند: «فرصت ها مانند ابرهاست». وقتی شما به آسمان نگاه می کنی، می بینی جای ابرها سریع عوض می شود. از فرصت ها باید استفاده کرد، شما دانش آموزان الان در سنی هستید که فرصت های زیاد و خیلی آینده روشنی دارید.»

وی افزود: «فرصت جوانی، شادابی، نشاط و سرزندگی، بگویید و بخندید که نوجوانی سیاستش این است.»

کارگر ادامه داد: «پاکدامنی و صداقت برای خود انسان است و به کسی ربطی ندارد. انسان با خوبی هایش و با استفاده از فرصت ها خودش سود می برد. در سن نوجوانیست که فقط فرصت ها زیاد است. حضرت علی (ع) فرمودند: «دو نعمت با ارزش را خداوند داده است، یک جوانی و شادابی دو سلامتی. که شما این دو نعمت با ارزش را دارید هم جوانی و هم سلامتی مثل اینکه دو بال قوی.حسابی اوج بگیرید. آنقدر اوج بگیرید که همه در زیر سایه شما محو شوند.»

ابتدای مراسم گروه تواشیح آموزشگاه سوره کوثر را اجرا کرد و در ادامه دانش آموز «رقیه صالحی» دکلمه‌ای به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) خواند. همچنین دبیر علوم تجربی آموزشگاه یک مسابقه با عنوان حباب سازی را در بین چند دانش آموز اجرا کرد.

در پایان مراسم دانش آموزان برگزیده در مسابقات قرآن و عترت،نماز در مرحله شهرستانی،دانش آموزان فعال در حوزه نماز،دانش آموز برگزیده اخلاقی، دانش آموزان ورزشی و دانش آموزان ممتاز امتحانات نوبت اول آموزشگاه تجلیل شدند.

در این مراسم،خیر آموزشگاه حاج «قربان عباسپور»، انجمن اولیاء و مربیان آموزشگاه،«احمد لطیف» معاونت پرورشی آموزش و پرورش جعفرآباد، «امیر حسین شیخ» کارشناس تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان، «ملیحه لطیف» و «فرشته جوکار» کارشناسان هسته مشاوره آموزش و پرورش جعفرآباد و «یوسف کفیلی» مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نیز حضور داشتند.

دانش آموز خبرنگار: نرگس فارسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار