گردهمایی دختران دانشجوی سراسر کشور در حرم حضرت معصومه(س)

قم(پانا)- گردهمایی بزرگ دختران دانشجوی سراسر کشور به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر، در حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۷۳۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی دختران دانشجوی سراسر کشور در حرم حضرت معصومه(س)

گردهمایی بزرگ دختران دانشجو از دانشگاه‌های سراسر کشور با همکاری معاونت فرهنگی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، حرم مطهر حضرت معصومه (س) و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها شامگاه پنجشنبه در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.
در این مراسم که با شعار «حضرت معصومه (س) بهترین دختر دنیا» برگزار شد، ابتدا دانشجویان دختر با دسته‌های گل در صحن آئینه حرم کریمه اهل بیت (ع) حضور یافتند و با حرکت به سمت مضجع شریف، ضریح منور بانوی کرامت را گلباران کردند.
در گردهمایی فوق، حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان از اساتید حوزه و دانشگاه در خصوص جایگاه و ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه معصومه (س) سخنرانی کرد.
در ادامه سید حمیدرضا برقعی از شاعران برجسته آئینی کشور نیز اشعاری در وصف فاطمه ثانی (س) خواند.
مداحی حاج حسن شالبافان نیز بخش دیگری از این مراسم بود و دختران دانشجو در حالی که شاخه‌های گل در دست داشتند برای میلاد حضرت معصومه (س) سرود خواندند.
اول ذیقعده سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) به نام روز دختر نامگذاری شده و حرم مطهر بانوی کرامت در این ایام با شعار «حضرت معصومه (س) بهترین دختر دنیا» برنامه‌های ویژه ای برای دختران برگزار می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار