فرماندار شهر اسکو:

میراث فرهنگی، فقط آثار نیست؛ بلکه ثروت است

تبریز (پانا) - فرماندار شهر اسکو ضمن اشاره به اهمیت بسیار بالای بحث میراث فرهنگی، میراث فرهنگی را یک ثروت عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۳۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد
میراث فرهنگی، فقط آثار نیست؛ بلکه ثروت است

حسین فیروزی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، روز موزه و آغاز هفته میراث فرهنگی گفت: شهر اسکو قابلیت‌های بسیار زیادی دارد که رسانه می تواند در توسعه این امر کمک های بسیاری کند.

وی افزود: برای شادی آفرینی و ایجاد امید در جامعه باید حتما کوشا باشیم و خبرها نیز باید بصورت صحیح و درست به مردم انتقال داده شود اما لازمه این کار، انتقال صحیح و درست خبرها توسط روابط عمومی است چرا که اگر این کار به درستی انجام بگیرد رسانه ها نیز می‌توانند آنها را به خوبی بسط دهند.

فیروزی اظهار کرد: شهر اسکو از کندوان گرفته تا کرانه دریاچه ارومیه پتانسیل‌ های زیادی دارد همچنین این شهر چه در بحث تولیدات کشاورزی، چه در بحث صنایع دستی و چه در بحث گردشگری از امکانات بالایی برخوردار است.

فرماندار شهر اسکو اذعان کرد: میراث فرهنگی آثار نیست بلکه یک ثروت است و در این رابطه بیش از ۵۰ الی ۶۰ کشور از این شهر بازدید می‌کنند که این بازدیدکنندگان هر کدام یک سفیر فرهنگی، عامل معرفی و توسعه هستند.

این مقام مسئول تصریح کرد: باید حتما در کارها برنامه ریزی و تلاش داشته باشیم اما این تلاش و برنامه ریزی به تنهایی نمی‌تواند پاسخگو باشد، بنابراین در این خصوص عامل پاسخگویی این برنامه ریزی ها و تلاش ها اصحاب رسانه است که محرک اصلی هستند و با کمک آنهاست که پیشرفت در کارها حاصل می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است بتوانیم با همکاری اصحاب رسانه استان در معرفی مناطق تاریخی و فرهنگی گام های بزرگی برداریم، چرا که این اقدامات باعث می‌شود تا بازدیدکنندگان بیشتری جذب این شهر بشوند.

دانش آموز خبرنگار : کوثر حسنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار