رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان خراسان رضوی:

برگزاری دومین مسابقات قرآن تیمی

مشهد(پانا) _رئیس اداره قرآن، عترت و نماز استان خراسان رضوی در گفتگو با پانا گفت، امسال دومین سال پیاپی است که مسابقات به صورت تیمی برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۳۷۱۹۴۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دومین مسابقات قرآن تیمی

سید اسماعیل اصغر زاده، در حاشیه مسابقات قرآن، عترت و نماز گفت: امسال مسابقات قرآن، فقط در شهر مشهد خلاصه نمی شود و شرکت کنندگانی هم از مناطق رضویه، تبادکان، طرقبه و شاندیز، چناران و گلبهار هم حضور دارند. ما بسیار خرسندیم که برای دومین سال پیاپی، مسابقات را فراتر از مشهد برگزار می کنیم. در نتایجی که از مسابقات قبلی به دست آمده، مشخص شده که دانش آموزان ما در دوره ابتدایی، بسیار پیشرفت داشتند و ما هم همچنان شاهد این رشد هستیم.

وی افزود: ما امیدواریم که دانش آموزان با حضور در این مسابقات، اخلاق و رفتار قرآنی را یاد بگیرند تا بهتر بتوانند با بقیه تعامل داشته باشند.

اصغر زاده تصریح کرد: در حال حاضر میزبان هشت دانش آموز در قالب چهار گروه از هر اداره آموزش و پرورش هستیم. تیم های ما شامل یک قاری و یک حافظ است. رده سنی قاریان و حافظان ما هم از نه الی دوازده سال هست. به تعداد دانش آموزان مناطق رضویه، تبادکان، طرقبه و شاندیز و چناران هم اضافه می شود‌. اختتامیه این مسابقات هم در آخر هفته و در حضور فرهنگیان برگزار می شود.

دانش آموز خبرنگار پانا ناحیه دو: سید سبحان نعمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار