رئیس سازمان دانش‌آموزی نیشابور:

١۵ هزار و ٨٧٣ دانش‌آموز نیشابوری، عضو فعال سازمان دانش‌آموزی هستند

نیشابور (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی نیشابور اعلام کرد١۵هزار و ٨٧٣ دانش‌آموز عضو سازمان دانش‌آموزی نیشابور بوده و در حال فعالیت در این حوزه هستند.

کد مطلب: ۱۳۷۱۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد
١۵ هزار و ٨٧٣ دانش‌آموز نیشابوری، عضو فعال سازمان دانش‌آموزی هستند

سلمان حصاری، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش و رئیس سازمان دانش آموزی نیشابور، ضمن تبریک سالروز تأسیس سازمان دانش آموزی بیان کرد: سازمان دانش آموزی در زمینه سازی تعلیم و تربیت اسلامی و کسب فضایل اخلاقی، مهارتی، اجتماعی، کمالات انسانی و ایجاد زمینه مشارکت همه جانبه برای دانش آموزان گام های مؤثری برداشته است.

حصاری، سازمان دانش آموزی را بازوی توانمند معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دانست و گفت: در سالروز تأسیس این سازمان، فرصت را مغتنم شمرده و از اقدامات و تلاش های بی وقفه تمامی مربیان، مدرسان و دانش آموزان عزیز عضو تشکلات پیشتازان، خبرگزاری پانا، مجلس دانش آموزی، مجامع اعضا و مربیان و همه تلاشگران این عرصه که سرمایه بزرگ سازمان دانش آموزی هستند، تقدیر و تشکر می کنم.

رئیس سازمان دانش آموزی نیشابور با اشاره به اقدامات انجام شده در این سازمان تشریح کرد: حضور فعال خبرنگاران پانا جهت پوشش خبری مراسم های شهرستانی، برگزاری پویش های مجازی ویژه دانش آموزان، برپایی اردوهای تفریحی و آموزشی ویژه معاونین و مربیان پرورشی مدارس، اعتکاف دانش‌آموزی، جشن‌های سپاس معلم و سپاس مربی، گوشه ای از اقدامات انجام شده توسط سازمان دانش آموزی نیشابور است.

سلمان حصاری، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش نیشابور در پایان تأکید کرد: مهمترین شاخصه سازمان دانش آموزی، دانش آموز محور بودن آن است و دانش آموزان به عنوان پیشگامان گام دوم انقلاب اسلامی و آینده سازان این کشور، می‌توانند در راستای تحقق تربیت تمام ساحتی گام بردارند و نیاز است که تا حد امکان، این دانش آموز محوری در تمام قسمت های دستگاه تعلیم و تربیت نهادینه و از ظرفیت آن ها استفاده شود.

شایان ذکر است، آئین گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان دانش آموزی، شنبه ٢٣ اردیبهشت، با حضور رئیس، معاون و کارشناس مسئول سازمان دانش آموزی استان خراسان رضوی، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور، معاونین پرورشی، یاورمربیان و دانش آموزان پیشتاز مدارس نیشابور در محل کانون فرهنگی تربیتی مهرتابان برگزار و از دانش آموزان فعال و برگزیدگان پویش های سازمان دانش آموزی تجلیل شد.

خبرنگار:موسوی معین

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار