در مراسم گرامیداشت سالروز سازمان دانش‌آموزی در استان گلستان عنوان شد:

تشکل سازمان دانش‌آموزی توانی برای کسب هویت ملی دانش‌آموزان است

گلستان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان عنوان کرد تشکل سازمان دانش‌آموزی توانی برای کسب هویت ملی دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۳۷۱۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد

مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی،با حضور سید رضا نظری، مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان، موسی کابلی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان، عیسی بابایی، مدیرکل کمیته امداد استان، حسن مدرس زاده، رئیس آموزش و پرورش شهرستان گرگان، احسان طهماسبی، مدیر سازمان دانش آموزی استان گلستان و سایر مسئولین استانی و شهرستانی با حضور پرشور دانش آموزان و پیشکسوتان در اردوگاه نشاط برگزار شد.

سیدرضا نظری، مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان ضمن تبریک سالروز گرامیداشت تاسیس سازمان دانش آموزی، تشکل سازمان دانش آموزی را توانی برای کسب هویت ملی دانش آموزان دانست و آن را یک ضلع مهم از دستگاه‌های کشور در بحث تربیت اجتماعی و فرهنگی عنوان کرد.

موسی کابلی، معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان گلستان نیز، سازمان دانش آموزی را تجلی‌گاه تربیتی و خواستگاه تربیت دانش آموزان دانست.

وی همچنین سازمان دانش آموزی را فضایی مناسب برای کسب مهارت های اجتماعی و فرهنگی دانش آموزان عنوان کرد و سربلندی و توفیق برای فرزندان این مرز و بوم را از خداوند متعال خواستار شد.

بازدید از غرفه های دانش آموزی توسط مسئولین، تجلیل از پیشکسوتان با اهدای لوح تقدیر و جوایز، قرائت مقاله و دکلمه، گارد پرچم و حاملان قرآن، اجرای سرود و انجام حرکات نمادین تشکیلاتی توسط دانش آموزان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

لازم به ذکر است، سازمان دانش آموزی به منظور اعتلای شخصیت دینی، اخلاقی، عاطفی، علمی و اجتماعی دانش آموزان و ایجاد زمینه مشارکت همه جانبه آنها در زمینه های اعتقادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، ورزشی و هنری، با عنوان سازمانی عمومی و غیردولتی و با مقررات خاص تحت نظارت وزارت آموزش و پرورش تشکیل شد. این سازمان از ۲۱ اردیبهشت ۷۸ فعالیت های خود را آغاز کرده است.

دانش آموز خبرنگار: کیانا سادات حسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار