تکریم مقام معلم در دیدار رییس آموزش و پرورش و امام جمعه شهرستان جعفرآباد قم

قم(پانا)- رییس آموزش و پرورش شهرستان جعفرآباد قم به همراه جمعی از کارکنان این اداره همزمان با هفته معلم با حجت الاسلام مصطفی فاطمی بصیر امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

کد مطلب: ۱۳۷۱۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد
تکریم مقام معلم در دیدار رییس آموزش و پرورش و امام جمعه شهرستان جعفرآباد قم

بهمن آزاد رییس آموزش و پرورش شهرستان جعفرآباد قم به همراه جمعی از کارکنان این اداره همزمان با هفته معلم با حجت الاسلام مصطفی فاطمی بصیر امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

حجت الاسلام فاطمی بصیر در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش های خالصانه معلمان دلسوز و فداکار در راستای تعلیم و تربیت دانش آموزان، نسبت به آسیب شناسی مشکلات یادگیری و تربیتی تاکید کرد و افزود: حضور مشاوران آگاه و آشنا به مسائل روز در مدارس مورد تاکید است و لازم است تا علاوه بر اوقات رسمی دانش آموزان، برای اینکه غنی سازی اوقات فراغت آنان نیز اقدامات جدی صورت گیرد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان نیز در این دیدار با اشاره به آسیب های فضای مجازی و افزایش آمار دانش آموزی شهرستان، کار معلمان و مادر آموزشی مدارس را سخت توصیف کرد و افزود: معلمان فداکار با ایثارگری و تلاش مضاعف و خستگی ناپذیر در عمل به وظایف خود از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند و تا پای جان در این راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم برخواهند داشت.

همچنین معلمان مدرسه ابتدایی جهاد جعفریه در مراسمی با حضور ابوالفضل خیبر مسئول اعتبارات سرپرستی بانک تجارت قم و بهمن آزاد رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جعفرآباد تجلیل شدند.

در مراسم گرامیداشت روز معلم در دبیرستان حضرت مریم(س) شهرستان جعفرآباد نیز مریم چهره نما مدیر دبیرستان، ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت فیلسوف عالی مقام، استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته معلم، از تلاش‌های خالصانه معلمان در انجام مطلوب وظیفه سنگین خویش در سنگر تعلیم و تربیت صمیمانه تقدیر کرد.
در این مراسم هدایایی به پاس تقدیر و تشکر به معلمان تقدیم شد.

دانش آموزخبرنگار: نفیسه صفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار