برگزاری آیین تجلیل از منتخبین طرح سفیران و مراقبین سلامت در شیروان

شیروان (پانا) - آیین تجلیل از دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی، منتخب طرح سفیران و مراقبین سلامت با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی در شیروان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۷۱۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین تجلیل از منتخبین طرح سفیران و مراقبین سلامت در شیروان

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شیروان در این آیین با بیان تقدیر و تشکر از دانش آموزان و همکاران فرهنگی منتخب طرح سفیران و مراقبین سلامت گفت: هفتمین جشنواره سفیران سلامت در رشته های نقاشی، سخنوری، قصه گویی، مدرس کوچک، سرود، داستان نویسی، کاریکاتور، پادکست، عکاسی، پوستر، اینفوگرافی، فیلم کوتاه دلستانی، مجله الکترونیک و پویانمایی در دوره های تحصیلی ابتدایی دوره اول و دوم و متوسطه اول و دوم برگزار شد.

فرامرز شجاعی با اشاره به شعار هفته سلامت سلامت برای همه با پزشکی خانواده، افزود: در این آیین از دانش آموزان منتخب و مقام آور در مرحله شهرستان و همچنین جمعی از مراقبین سلامت مدارس، با اهدا لوح تقدیر و کیف مخصوص کمک های اولیه تجلیل به عمل آمد.

در این آیین تجلیل، دو دانش آموز خبرنگار پانا برادران مرتضی و رضا دوستار مقدم از دبستان سلمان فارسی نیز اقدام به تهیه گزارش تصویری برای خبرگزاری پانا کردند.

در برنامه تجلیل از فرهنگیان و دانش آموزان منتخب طرح سفیران سلامت، حجت الاسلام قربانعلی رحمتی کارشناس قرآن، عترت و نماز، شارعی کارشناس مسئول حسابداری و خانم گلدسته فریدونی کارشناس انجمن اولیاء و مربیان حضور داشتند.

خبرنگار: زهرا وظیفه شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار