رییس مجلس دانش‌آموزی استان قم:

سازمان دانش آموزی نماد مسئولیت پذیری و روحیه اجتماعی دانش‌آموزان است

قم (پانا) - رییس مجلس دانش‌آموزی پسران استان قم گفت سازمان دانش‌آموزی با اهداف ارتقای روحیه تشکیلاتی ایجاد شده و نماد مسئولیت‌پذیری و روحیه اجتماعی دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۳۷۱۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی نماد مسئولیت پذیری و روحیه اجتماعی دانش‌آموزان است

رییس مجلس دانش آموزی پسران استان قم، در پیامی، سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی را تبریک گفت.

متن پیام امید محمدی به شرح ذیل است: سازمان دانش آموزی با هدف ارتقای روحیه تشکیلاتی، اجتماعی و مسئولیت پذیری دانش آموزان ایجاد شده و در بیشتر کشورهای جهان فعالیت دارد. این سازمان بهترین فضا برای رشد و بالندگی دانش آموزان است.

سازمان دانش آموزی با پرداختن به آموزه های تشکیلاتی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، هنری، رسانه ای و دیگر عرصه ها دانش آموزان را برای عبور از مراحل پر فراز و نشیب زندگی آماده می سازد و با نهادهای مرتبط و زیرمجموعه، دانش آموزان را برای نقش آفرینی موثرتر در جامعه مهیا می کند.

خبرگزاری پانا، فرصتی تکرار نشدنی برای هر دانش آموز علاقه مند به رسانه است که سازمان دانش‌آموزی آن را فراهم کرده است، این رسانه با بازوان اجرایی دانش آموزی در بین خبرگزاری های مطرح کشور خوش درخشیده است.

مجلس دانش آموزی که ذیل این سازمان فعالیت دارد، نماد مردم سالاری و دموکراسی و احترام به حقوق تمام اقشار مردم است. این مجلس علاوه بر زنده نگه داشتن حقوق دانش آموزان، به آموزش و هدایت دانش آموزان توانمند به سمت و سوی مسئولیت پذیری در سطح کلان ملی می پردازد.

مجامع اعضا و مربیان، نماد همبستگی مربی و متربی در جامعه است که این دو در کنار هم معنا دار می شوند.

بیست و چهارمین سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی را به نمایندگی از دانش آموزان تبریک و تهنیت عرض میکنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار