مراکز اورژانس اجتماعی کشور به دستگاه‌های بیسیم مجهز می‌شوند

تهران (پانا) - سرپرست دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد مراکز اورژانس اجتماعی در سطح کشور تا ابتدای فصل تابستان به دستگاه‌های بیسیم مجهز می‌شوند.

کد مطلب: ۱۳۷۱۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد
مراکز اورژانس اجتماعی کشور به دستگاه‌های بیسیم مجهز می‌شوند

بنا به اعلام ایرنا، محمدرضا حیدرهایی با اشاره به رونمای بیسیم‌های اورژانس اجتماعی در سال گذشته گفت: لازم بود ایرادات استفاده از بیسیم را احصا کنیم و استفاده صحیح از آن را به پرسنل اورژانس اجتماعی آموزش بدهیم.

وی تاکید کرد: مجبور بودیم استفاده از بیسیم را یک بار در تهران پایلوت کنیم. این امر مقداری زمان برد چون استفاده از بیسیم کار جدیدی بود. یادگیری تجربه استفاده از بیسیم از سوی همکاران اورژانس اجتماعی در سطح ستادی و استانی اوایل سخت بود اما اکنون مدل پایلوت تمام شده است و در آستانه واگذاری بیسیم به سراسر کشور هستیم.

سرپرست دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور درباره مزایای استفاده از دستگاه‌های بیسیم اورژانس اجتماعی گفت: این بیسیم‌ها قابلیت رصد توسط سوپروایزرهای استانی و کشوری را دارند. ما به محض توزیع بیسیم‌ها در کشور سامانه نظارت کشوری تشکیل خواهیم داد که هر بیسیم را براساس لوکیشن آن رصد می‌کنیم و اینکه آن سوپروایزر امکان شنود مکالمات افراد در مداخلات تخصصی را دارد و درصورت لزوم مثل موارد خودکشی خودشان هم مداخله می‌کنند.

حیدرهایی افزود: هنگامیکه همکاران اورژانس اجتماعی در مورد خودکشی مداخله می‌کنند و در محل حضور پیدا می‌کنند، سوپروایزر استانی و در صورت لزوم سوپروایزر کشوری هم عملیات را هدایت می کند و امکان نظارت نیز وجود دارد. بیسیم‌ها دوربین دارند و امکان نظارت میدانی نیز توسط دوربین‌های موجود روی بیسیم‌ها وجود دارد.

سرپرست دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه هم ماشین‌ها و هم مراکز مداخلات در بحران و هم کارشناسانی که برای مداخله می‌روند به این بیسیم ها مجهز می‌شوند، افزود: یک بیسیم در ماشین می‌ماند و در صورت لزوم راننده به فردی که وارد عملیات شده، کمک می‌کند، یک بیسیم نیر دست تیم عملیاتی است که سر صحنه همسرآزاری و کودک آزاری می‌رود و یک بیسیم در مرکز مداخله در بحران دست سوپروایزر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار