نماینده مردم تبریز، آذر شهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی:

معلمان تربیت‌کننده نسل‌های بعدی جامعه هستند

تهران (پانا) - نماینده مردم تبریز، آذر شهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی به جایگاه معلمان و اهداف مجلس شورای اسلامی در حمایت از آنها تاکید کرد و گفت معلمان تربیت‌کننده نسل‌های بعدی جامعه هستند.

کد مطلب: ۱۳۷۱۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
معلمان تربیت‌کننده نسل‌های بعدی جامعه هستند

حجت الاسلام میرتاج الدینی، نماینده مردم تبریز، آذر شهر و اسکو و همچنین عضو کمیسیون بودجه مجلس در مراسم تجلیل و پاسداشت هفته معلم که به میزبانی آموزش و پرورش منطقه ۱۳ برگزار شد، درباره پاسداست مقام معلم، حمایت از فرهنگیان را از اهداف اصلی مجلس دانست و افزود: مجلس شورای اسلامی همواره مدافع حقوق معلمان و از حامیان آموزش و پروش بوده است. هدف ما در کمسیون بودجه مجلس در رابطه با فرهنگیان، بهبود وضعیت آنهاست، چرا که شخص رئیس کمیته بودجه از حامیان آموزش و پروش است.

وی با بیان اینکه تمامی مردم بر مسئله‌ تورم موجود در کشور واقف هستند و این موضوع بر کسی پوشیده نیست، گفت: در رابطه با دغدغه اصلی معلمین، یعنی ماجرای رتبه بندی باید گفت چون نزدیک به 38 هزار فرهنگی در این پروژه حضور دارند، زمان هدف‌گذاری و انجام تمام فعالیت های مطلوب کمی زمان‌بر است. اما با حضور رئیس جمهور و اتخاذ بودجه 48 هزار میلیاردی این مشکل تا حدودی حل شده است. ما امیدوارم معلمان عزیز در این امر خطیر و مهم مارا یاری کنند.

دانش آموز خبرنگار: امیرعرشیا آقایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار