پیام تبریک مدیر سازمان دانش‌آموزی گلوگاه به مناسبت سالروز تأسیس سازمان دانش‌آموزی

گلوگاه (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان گلوگاه به مناسبت 21 اردیبهشت سالروز تأسیس این سازمان پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۱۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیر سازمان دانش‌آموزی گلوگاه به مناسبت سالروز تأسیس سازمان دانش‌آموزی

اویس خادم لو، مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان گلوگاه به مناسبت فرارسیدن 21 اردیبهشت، بیست و چهارمین سالروز تأسیس این سازمان پیام تبریکی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

سازمان دانش آموزی پایگاه مهم جامعه پذیری و مسئولیت پذیری برای دانش آموزان است، دانش آموزانی که مدیران و خادمان آینده این کشور هستند.

۲۱ اردیبهشت، سالروز رویش نهادی است که با تکیه بر‌ ظرفیت ها و استعدادهای دانش آموزان، آنان را برای ورود به عرصه های مهم زندگی با آموزش مهارت های مهم زندگی آماده می کند.

پیشتازان و دختر پسر با کسب مهارت های زندگی و تشکیلاتی، خبرنگاران خبرگزاری پانا با کسب مهارت های ارتباطی و رسانه ای،‌ مجلس دانش آموزی با مطالبه گری دغدغه های دانش آموزی و مجامع اعضا و مربیان برای تصمیم گیری و تصمیم سازی فعالیت های تشکیلاتی از زیر مجموعه های مهم سازمان دانش آموزی هستند.

اعضای سازمان دانش آموزی شهرستان گلوگاه نیز در سال های اخیر و در سایه این نهاد موثر، موفقیت های بزرگی را در عرصه های مختلف استانی و ملی کسب کردند و کسب مهارت های زندگی و برخورداری از اعتماد به نفس بالا از توفیقات مهم مربیان این مجموعه در پرورش و تربیت دانش آموزان است.

اینجانب با برخورداری از سابقه عضویت بلندمدت در سازمان دانش آموزی در دوران مدرسه و سابقه خدمت در سازمان دانش آموزی شهرستان گلوگاه که برایم افتخار بی نظیری است، این روز بزرگ را به خانواده بزرگ اعضا و مربیان سازمان دانش آموزی در سراسر کشور و مازندران و به خصوص شهرستان گلوگاه و همچنین مدیران سازمان دانش آموزی در سراسر کشور تبریک‌ گفته و شکوفایی بیش از پیش این سازمان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار