معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران:

سازمان دانش آموزی میدان بزرگ جامعه پذیری دانش آموزان است

ساری (پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مازندران گفت شاخصه مهم سازمان دانش آموزی، اعطای نقش‌های اجتماعی به دانش‌آموزان است؛ این سازمان میدان بزرگ جامعه پذیری است.

کد مطلب: ۱۳۷۱۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی میدان بزرگ جامعه پذیری دانش آموزان است

علی شمس ناتری در گفت و گو با پانا با تبریک سالروز تأسیس سازمان دانش آموزی به اهمیت آن در مشارکت فعالانه دانش آموزان اشاره کرد که در کنار سایر تشکل ها از جمله بسیج دانش آموزی، انجمن اسلامی و هلال احمر نقش بسیار مهمی را ایفا می کند.

شمس ناتری عنوان کرد: این سازمان از بازوان مهم معاونت پرورشی به شمار می رود و در سال های اخیر مأموریت های مهمی در آموزش و پرورش را با موفقیت به سرانجام رسانده است.

شمس ناتری بیان کرد: از افتخارات سازمان و آموزش و پرورش است که دانش آموزان عضو آن، قدرت مدیریت و رهبری را در دوران دانش آموزی به عهده می گیرند؛ مجلس دانش آموزی نمونه مهمی از این رهبری است.

وی گفت: عرصه ارتباطات و فضای مجازی نیز فرصت مهمی است که سازمان دانش آموزی حضوری فعال و پویا در آن دارد. دانش آموزان خبرنگار خبرگزاری پانا به عنوان دانش آموزان مطالبه گر که دغدغه انعکاس مطالبات و خواسته های دانش آموزان، فرهنگیان و اقشار مختلف مردم را بر عهده دارند نمونه ای از این مهم است.

شمس ناتری گفت: خبرگزاری پانا رسانه‌ مهمی در آموزش و پرورش است که در بازتاب فعالیت مدارس و بخش های مختلف جامعه نقش مهمی دارد، این انتظار را دارم که هر مدرسه حداقل یک خبرنگار داشته باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران بیان کرد: برگزاری اردوهای تشکیلاتی، اردوی زیارت اولی ها و اردوی راهیان پیشرفت، حضور موثر در طرح‌ جهادگران تکریم و برگزاری جشنواره مفاخر از اقدامات مهم سازمان دانش آموزی در سال تحصیلی جاری بود.

شمس ناتری گفت: امیدواریم از ظرفیت اعضا، مربیان و‌ مجموعه سازمان دانش آموزی در جهت پیشرفت و توسعه ایران اسلامی بهره گرفته شود؛ از معاونان و مربیان پرورشی و تمام فرهنگیان دغدغه مند در مسایل تربیتی می خواهم که با فعال نمودن تشکیلات سازمان دانش آموزی در مدارس،‌ در جهت توانمند کردن دانش آموزان در عرصه های مختلف گام بردارند.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه اشکارگر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار