رئیس اداره استعدادهای درخشان خبر داد:

کسب رتبه اول دانش‌آموزان اصفهانی در مسابقات رباتیک آزاد ایران

اصفهان (پانا) - رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از کسب رتبه اول دانش‌آموزان اصفهانی در مسابقات رباتیک آزاد ایران خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۱۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه اول دانش‌آموزان اصفهانی در مسابقات رباتیک آزاد ایران

احسان صنعتکار، رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان این اداره کل از کسب رتبه اول دانش‌آموزان اصفهانی در مسابقات رباتیک آزاد ایران خبر داد و اظهار کرد: هفدهمین دوره مسابقات رباتیک آزاد ایران (Iranopen۲۰۲۳) با کسب رتبه اولی در لیگ فوتبالیست سبک‌وزن و راهیابی به مسابقات جهانی فرانسه توسط دانش‌آموزان مستعد اصفهان به پایان رسید.

وی با اشاره به برگزاری این مسابقات در تاریخ ۵ تا ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ به میزبانی دانشگاه علوم و تحقیقات تهران، ادامه داد: در لیگ فوتبالیست سبک‌وزن تیم دانش‌آموزان اصفهانی موفق شد و در این لیگ ۱۳ تیمی با کسب ۶ برد پیاپی و بدون شکست به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

صنعتکار تصریح کرد: تیم دانش‌آموزان اصفهانی زیر نظر پژوهش‌سرای فضیلی که قطب مسابقات رباتیک و هوش مصنوعی کشور است، فعال بوده است.

گفتنی است تیم دانش‌آموزان اصفهانی متشکل از ساتیار صالحین از دبیرستان دکتر محمد شفیعی، سید محمدحسین نبوی از دبیرستان نمونه دولتی سعدی، یوسف شیخ‌الاسلامی از دبیرستان متوسطه اول آبدار، شادی امینی از دبیرستان فرزانگان متوسطه اول، صبا سعادت نیا از دبیرستان فرزانگان متوسطه دوم، آذین بهادران از دبیرستان فرزانگان متوسطه دوم، نیایش اسماعیلی از دبیرستان فرزانگان متوسطه دوم و نیایش نصیری از هنرستان فرزانگان بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار