مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر:

معلمان رسالت راهبردی در تربیت نسل آینده دارند

بوشهر (پانا) - مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت معلمان رسالت راهبردی در تربیت نسل آینده دارند.

کد مطلب: ۱۳۷۰۹۳۸
لینک کوتاه کپی شد
معلمان رسالت راهبردی در تربیت نسل آینده دارند

سعید حیدری در آئین گرامیداشت روز تربیت معلم و هفته بزرگداشت مقام معلم ضمن تبریک این دو رویداد مهم در سالن همایش پردیس علامه طباطبایی بوشهر اظهار کرد: معلمین ما سرمایه ای بزرگ برای این نظام محسوب می شوند.

وی با بیان اینکه معلمان رسالت بزرگ و راهبردی در تربیت نسل آینده را بر عهده دارند، گفت: قدردانی و پاسداشت مجاهدت های ارزشمند معلمان نه تنها در مناسبت‌ها بلکه باید به صورت مستمر توسط جامعه انجام بگیرد.

حیدری با اشاره به راهبردهای دشمن در جنگ ترکیبی، افزود: جایگاه تعلیم، تربیت و آموزش در جنگ ترکیبی یک جایگاه ویژه و ممتازی است که با بررسی رویکردها و جهت گیری دشمن در این جنگ به‌ ویژه در سال گذشته به خوبی می توانید به اهمیت این جایگاه و نقش آموزش و پرورش در معادلات و محاسبات دشمن پی برد.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر تصریح کرد: در حال کار جهادی و شبانه روزی برای صیانت از مجموعه آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان در مقابل نفوذ دشمن ضروری است.

وی عنوان کرد: استاندار بوشهر تاکیدات بسیار زیادی بر حمایت از دانشگاه فرهنگیان و مجموعه آموزش و پرورش دارد و اهتمام ویژه ای برای حل مشکلات این دو مجموعه ارزشمند دارند.

حیدری اضافه کرد: استاندار بوشهر همواره تلاش دارند با اتخاذ تصمیماتی به رفع موانع رشد، ترقی و تعالی این دو مجموعه برای تحقق مأموریت راهبردی پرورش سرمایه های انسانی تراز انقلاب کمک کند. در همین راستا معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار نیز جلسات و بازدیدهای مکرری را از این دانشگاه داشته اند تا اینکه حرکت شتابان دانشگاه که به مدیریت ریاست دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در حال انجام است، بی وقفه ادامه پیدا کند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: قطعا آینده دو نهاد دانشگاه فرهنگیان و آموزش و پرورش در استان در دولت ایران قوی به برکت وجود نیروهای انقلابی و سیاستگذاری های مبتنی بر آرمان های اصیل انقلاب، آینده ای روشن است و قطعا منشأ برکات ارزشمندی برای استان و نظام خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار