راهیابی نونهال قرآنی نیشابوری به مرحله کشوری مسابقات قرآن

نیشابور (پانا) - دانش‌آموز ٩ ساله نیشابوری در رشته حفظ کل قرآن کریم به مرحله کشوری چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی راه یافت.

کد مطلب: ۱۳۷۰۸۱۴
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی نونهال قرآنی نیشابوری به مرحله کشوری مسابقات قرآن

امیراحسان اله وردی، حافظ کل قرآن کریم از شهرستان نیشابور در رابطه با زمان شروع حفظ قرآن گفت: حفظ قرآن کریم را از ٧ سالگی آغاز کردم و بعد از یک سال و دو ماه، موفق به حفظ کل این کتاب آسمانی شدم.

این نابغه قرآنی در ادامه به برکات حفظ قرآن کریم در زندگی خود اشاره کرد: انس با قرآن، باعث آرامش و افزایش اعتماد به نفس در من شده و از آن لذت می برم و اگر روزی موفق به خواندن قرآن نشوم، فکر می کنم چیزی از وجودم را گم کرده‌ام.

وی ادامه داد: علاوه بر این، حفظ قرآن و مرور محفوظات سبب شده است برای هر ساعتی در روز برنامه ریزی داشته باشم و بهتر از فرصت های زندگی ام بهره ببرم.

امیر احسان اله وردی در پایان اینگونه بیان کرد: بزرگترین آرزوی من دیدار با مقام معظم رهبری و تلاوت قرآن در محضر ایشان است.

شایان ذکر است، این نابغه قرآنی نیشابوری، پذیرش در طرح اسوه زیر نظر شورای عالی قرآن کریم، کسب رتبه دوم در مرحله استانی مسابقات حفظ بسیج، رتبه اول استانی در چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی و راهیابی به مرحله کشوری را در کارنامه قرآنی خود دارد.

خبرنگار: نرجس مشکانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار