مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان ملارد خبر داد:

درخشش دانش‌آموزان دختر ژیمناست ملارد در مسابقات شهرستان‌های تهران

ملارد(پانا)- مسئول تربیت‌‌بدنی آموزش و پرورش ملارد از کسب ۹ عنوان برتر توسط دانش‌آموزان تیم ژیمناستیک دختران ملارد در سطح شهرستان‌های تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۰۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش‌آموزان دختر ژیمناست ملارد در مسابقات شهرستان‌های تهران

سجاد حسین‌زاده، مسئول تربیت‌‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در تشریح این خبر گفت: مسابقات استانی ژیمناستیک دختران شهرستان‌های استان تهران که امسال به میزبانی شهر قدس برگزار شد، همراه با درخشش دختران ژیمناست کار شهرستان ملارد بود.

وی ادامه داد: در پایه چهارم ابتدایی، سلاله محمودی موفق به کسب مقام دوم در ماده زمین شد.

این مقام مسئول افزود: همچنین در پایه پنجم ابتدایی، سارینا افشاری موفق به کسب مقام اول چهار وسیله و کسب عنوان قهرمان قهرمانان و راهیابی به مسابقات کشوری شد و تینا افشاری مقام سوم چهار وسیله را کسب کرد.

حسین‌زاده گفت: در ماده زمینی، سارینا افشاری مقام اول و تینا افشاری مقام سوم، در ماده موازنه، سارینا افشاری مقام اول و تینا افشاری مقام سوم، در ماده پارالل سارینا افشاری موفق به کسب مقام اول و در ماده پرش خرک، سارینا افشاری موفق به کسب مقام اول و تینا افشاری موفق به کسب مقام دوم شد.

مسئول تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد خاطرنشان کرد: تیم ژیمناستیک دختران ملارد به مربیگری صفیه افشاری و سرپرستی فاطمه انصاری در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار