معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی؛

معلمی تنها حرفه‌ای است که تمام حرفه‌ها را پرورش می‌دهد

تبریز(پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی معلمی را تنها حرفه‌ای عنوان کرد که می‌تواند تمام حرفه‌ها را پرورش دهد‌.

کد مطلب: ۱۳۷۰۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد
معلمی تنها حرفه‌ای است که تمام حرفه‌ها را پرورش می‌دهد

تراب محمدی در آیین تجلیل از معلمان نمونه آذربایجان‌ شرقی که در سالن جلسه باشگاه فرهنگیان تبریز برگزار شد ضمن تبریک هفته تکریم معلم گفت: در این هفته باید از معلمین که انسانهای ارزشمندی هستند که با دستان آنها به سرمقصود نهایی خود می‌رسیم.

وی افزود: در توسعه و آبادانی جامعه، معلمان خودشان بهترینند و بهترین ها را پرورش می دهد چرا که معلمی تنها حرفه ای است که تمامی حرفه ها را پرورش می دهد و در پیشرفت تمامی جوامع موثر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: جایگاه بزرگتر از معلمان انبیا هستند که مسئول پرورش روح و روان انسان ها هستند و به سوی کمال و رضایت پرودگار سوق می دهند و لذا مهم‌ترین رکن توسعه هر کشور آموزش و پرورش است و هر کشوری که بتواند سیستم آموزش و پرورش خود را درست انجام دهد بر تمامی مشکلات جامعه فائق خواهند آمد چرا که در جایی که ارزش معلم شناخته شود آن کشور از بعد معنوی و مادی آبادتر خواهد بود.

وی ادامه داد: کشورهای غربی فقط به آموزش اهمیت می دهند ولی در کشور ما به تاسی از مکتب پیامبر (ص) که به معلمی خود افتخار می کند از نظر معنوی نیز پرورش انجام می شود.

محمدی اذعان کرد: دشمنان با جنگ هیبریدی و ترکیبی به نیروهای جوان و نوجوان کشور نشانه گرفته اند و می خواهند با فضای مجازی و تعطیلی مدارس دامن به دشمنی خود بزنند و لذا دومین مورد، کشف حجاب، عفاف و عادی سازی آن از سوی دشمنان است چرا که در مقابل آن تمدن نوین اسلامی به کمک معلمان که دانش آموزان و دانش جویان را تربیت می کنند انجام گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است به کمک معلمین ولایی، انقلابی و با بصیرت بتوانیم انقلاب را به انقلاب ولی عصر وصل کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار