آخوندی طی تذکری در صحن علنی شورا:

نظارت‌های شورای شهر تهران در سال 1402 تقویت می‌شود

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران از تقویت نظارت ها در سال 1402 نسبت به سال گذشته خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۰۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد
نظارت‌های شورای شهر تهران در سال 1402 تقویت می‌شود

محمد آخوندی در جریان صـد و چهـل و شـشمین جلسه این شورا طی تذکری بیان داشت: در سال ۱۴۰۲ تمرکز ما در کمیسیون برنامه و بودجه در بحث نظارت بیشتر از سال گذشته خواهد بود.

وی ادامه داد: نظارت بر عملکرد شهرداری تهران در حوزه های مختلف دارای روش های متفاوتی است. نظارت در واقع به معنی صرفاً نقد بدون ارائه راهکار یا مچ‌گیری نیست.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه به عنوان نماینده مردم باید همراه و کمک یار شهرداری و مدیریت اجرایی باشیم، اظهار داشت: برای به نتیجه رسیدن مصوباتمان و آن برنامه هایی که در بودجه‌ سالانه قرار داده ایم می بایست تلاش کرد تا مردم طعم انجام کار و خدمت رسانی را بچشند.

آخوندی ادامه داد: نظارت ها حتماً با قدرت ادامه خواهد داشت و شئون این نظارت را در روش های مختلف پیگیری خواهیم کرد. در سایه همین نظارت ها تلاش می شود تا موانع و مشکلات پیش روی حوزه اجرا مرتفع و یا اگر انحرافاتی از برنامه وجود دارد اصلاح شود.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بازدید از پروژه بزرگراهی شهید بروجردی بیان کرد: هفته گذشته بازدیدی را از پروژه بزرگراهی شهید بروجردی داشتیم. فاز اول این بزرگراه با پیشرفت 94 درصدی تقریبا آماده است. ضمن این بازدید متوجه شدیم که در دو موضوع معارضین و بحث بودجه و مالی که به کمیسیون برنامه و بودجه مرتبط است موانعی وجود دارد که برای رفع آنها امروز جلسه بسیار خوبی را با حضور معاونین شهردار، شهردار منطقه ۱۸، سازمان املاک، فضای سبز، پیمانکار، برخی از سازمان های خارج از شهرداری که در این پروژه نقش دارند برگزار کردیم.

وی گفت: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته در این جلسه مقرر گردید تا فاز اول بزرگراه شهید بروجردی دو تا سه ماه آینده به اتمام برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار