مسئول واحد عکس حوزه هنری استان خراسان رضوی

جشنواره حال خوش کودکی،رنگ خوش زندگی در مشهد خوش درخشید

مشهد (پانا) - مسئول واحد عکس حوزه هنری استان خراسان رضوی گفت جشنواره حال خوش کودکی،رنگ خوش زندگی در مشهد و در بخش‌های دانش‌آموزان، دانشجویان و آزاد خوش درخشید.

کد مطلب: ۱۳۷۰۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره حال خوش کودکی،رنگ خوش زندگی در مشهد خوش درخشید

قدیر وقاری مسئول واحد عکس حوزه هنری استان خراسان رضوی گفت: داوری این جشنواره در زمستان ۱۴۰۱برگزار شد و از انتظاری که ما داشتیم فراتر پیش رفت که این استقبال حدود ۲۵۰۰ اثر در ۳ بخش دانش آموزی و دانشجویی و آزاد که با افتخار می توان گفت در بخش دانش آموزی بیشترین استقبال را داشتیم صورت گرفت.

وی ادامه داد: در بخش دانش آموزی آثار ارسالی حدود ۶۰تا۶۵ درصد و بخش دانشجویی ۱۵تا۲۰ درصد و در بخش آزاد حدود ۱۵درصد بود که داوری این بخش یک شبانه روز طول کشید که حدود۱۲۰ اثر در ۳بخش انتخاب شدند.

وقاری گفت:۱۷نفر در بخش دانش آموزی و۷نفر در بخش دانشجویی و ۵نفر در بخش آزادبعنوان برترین ها رتبه دار شدند.

مسول واحد عکس حوزه هنری استان خراسان رضوی گفت:این جشنواره یک بحث روانشناسی بسیار خوبی که بانی آن آموزش و پرورش و شهرداری بودند واقعا حال خوش را به مردم هدیه داد و با نمایش دادن این موضوع حداقل کاری بود که توانستیم در حال خوش کودکی و رنگ خوش زندگی در زمینه هنر ارائه بدهیم و این اتفاق خوبی بود که از بتوانیم از سطح مشهد به بخش استانی و ملی در دوران بعد ارتقاع پیدا کند.

دانش آموز خبرنگار:حسناداریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار