برگزاری مسابقات هنرهای آوایی و نمایشی (فردا) به میزبانی ناحیه هفت

مشهد (پانا) - مسابقات فرهنگی و هنری فردا در بخش آوایی و نمایشی با حضور نواحی هفتگانه مشهد و به میزبانی ناحیه هفت از هجدهم الی بیست و دوم اردیبهشت ماه در حال برگزاری است .

کد مطلب: ۱۳۷۰۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات هنرهای آوایی و نمایشی (فردا) به میزبانی ناحیه هفت

جشنواره های دانش آموزی با هر عنوانی کمک می‌کند که بچه ها در مدرسه به هویت برسند و برای این هویت سازی بازی کنند . جشنواره های فرهنگی و هنری در تربیت نسل نوین انقلاب اسلامی نقش بسیار موثر است ؛ بچه ها یاد می گیرند چگونه گروهی کاری رو انجام دهند.

محمد رضا صوفی کارشناس مسئول فرهنگی و هنری استان خراسان رضوی در حاشیه برگزاری چهل و یکمین جشنواره امید فردا اظهار کرد: با توجه به تحول بنیادی، ما سعی می کنیم فضاهایی را آماده کنیم که دانش آموزان در این فضا نقش آفرینی کنند ، هدف آموزش و پرورش ایجاد فضای سالم برای نقش آفرینی دانش آموزان است،واین یکی از اتفاقات جشنواره فرهنگی و هنری است.

وی ادامه داد: امسال بیشتر از ۱۲۰۰۰ نفر دانش آموز در رشته های انفرادی در جشنواره گروهی و آوایی در این جشنواره شرکت کردند.۲۰۰ اثر آوایی و ۲۵۰ اثر نمایشی داشتیم.

وی افزود: مسابقات فرهنگی و هنری استان خراسان رضوی به میزبانی ناحیه ۷ مشهد مقدس در دو گروه آوایی و نمایشی از هجدهم الی بیست و دوم اردیبهشت ماه در سه سالن سینما سیمرغ،هنرستان های هنرهای زیبا و کانون سراج در حال برگزاری می باشد.

دانش آموز:ستایش بخشی،ساجده زارع

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار