استاندار مرکزی:

فرهنگیان در خط مقدم صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی قرار دارند

اراک (پانا) - معلمان افسران پیشرو در عرصه جهاد تبیین هستند و فرهنگیان در خط مقدم صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی قرار دارند.

کد مطلب: ۱۳۷۰۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگیان در خط مقدم صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی قرار دارند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روبط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی مخلص الائمه استاندار مرکزی و رئیس ستاد بزرگداشت مقام معلم استان مرکزی در همایش گرامیداشت مقام معلم استان مرکزی در جمع معلمان نمونه استان مرکزی، ضمن عرض خیر مقدم و تبریک هفته ی گرامی داشت مقام معلم به تمامی معلمین استان مرکزی با اشاره به اهمیت نقش معلمان در ساخت آینده کشور افزود: آینده قابل پیش بینی نیست اما با برنامه ریزی مناسب و کار جهادی می توان آینده روشنی ساخت.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان مرکزی در ادامه با اشاره به این سخن رهبری که تصریح کرد: معلمان افسران سپاه پیشرفت کشور هستند و تاکید رهبری بر عنصر پیشرفت بسیار با اهمیت است و در کلام رهبری اهمیت نقش معلمان در ساخت آینده کشور مشخص می‌شود.

استاندار مرکزی در ادمه از تاثیر چند عنصر و مولفه در شکل گیری آینده و تغییر پذیری آن سخن گفت و افزود: آینده برخلاف گذشته که ثابت و تغییر ناپذیر است به شدت قابل تغییر و مبتنی بر مولفه هایی ساختنی است و در واقع این ما هستیم که با عملکرد امروزمان از بین آینده های موجود آینده مورد نظرمان را انتخاب می کنیم.

وی با توضیح و تشریح تاثیر چهار عنصر روندها، رویدادها، اقدامات و تصویرها که آینده را شکل می دهد افزود: کاری که امروز دشمن در صدد آن است تصویرسازی آینده ای نا‌امید کننده و منفی برای جوانان است، تصویری که از آینده در ذهن دانش آموزان شکل می‌گیرد توسط معلمان ساخته می‌شود و معلمان عزیز می توانند با ایجاد تصویری روشن برای دانش‌آموزان و تبیین نقش دانش آموزان در ساخت آینده ای روشن، این حرکت دشمن را خنثی کنند.

رئیس ستاد بزرگداشت مقام معلم استان مرکزی از نقش معلمان در ساخت تصویر مناسب از آینده در ذهن دانش‌آموزان تحت عنوان جهاد تبیین یاد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار