معاون آموزش ابتدایى وزیر آموزش و پرورش در ارومیه:

روش‌هاى مختلف و نوین تدریس باید جایگزین روش‌هاى سنتى شوند

ارومیه (پانا) - معاون آموزش ابتدایى وزیر آموزش و پرورش گفت آموزش و پرورش و جامعه امروز نیازمند روش‌هاى مختلف و نوین تدریس است و این روش‌ها باید جایگزین روش‌هاى سخنرانى گونه و سنتى شوند.

کد مطلب: ۱۳۷۰۰۴۹
لینک کوتاه کپی شد
روش‌هاى مختلف و نوین تدریس باید جایگزین روش‌هاى سنتى شوند

معصومه نجفى پازوکى در جمع دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان ارومیه به لزوم تغییر شیوه‌هاى تدریس به خصوص در دوره ابتدایی اشاره کرد و گفت: دانشجو معلمان باید علاوه بر آموزش هاى دانشگاهى، تسلط کافى و وافى بر کتب درسى داشته باشند، نظام تعلیم و تربیت و جامعه امروزى نیازمند تغییر شیوه هاى تدریس است، شیوه هاى نوین تدریس باید جایگزین شیوه هاى سخنرانى گونه ٥٠ سال گذشته شوند تا کلاس هاى درس به خصوص در دوره ابتدایى از حالت روتین و خسته کننده خارج شوند.

وى افزود: نسل جدید معلمان به راحتى مى توانتد شبکه هاى گسترده معلمى، براى ارائه نوآورى ها و شیوه هاى مختلف تدریس در کلاس درس را ایجاد کنند تا ادبیات و تجارت مختلف را انتقال دهند.

معاون آموزش ابتدایى وزارت آموزش و پرورش معلمى را راه میانبر رسیدن به خدا خواند و گفت: باید معلمى را به عنوان عشق قبول کنیم نه شغل، معلمى بهترین راه رسیدن به خداست، معلمانى که در این مسیر قرار گرفته اند در آرامش کامل قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار