روز خوش رادیو

تهران (پانا) - اختتامیه دومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک، امروز دوشنبه 18 اردیبهشت، در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۷۰۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد
روز خوش رادیو

به گزارش روابط عمومی معاونت صدا؛ امروز دوشنبه 18 اردیبهشت روز بزرگ رادیو است، روزی که مستندسازان رادیویی و علاقه مندان اینگونه مستند، نتیجه زحماتشان را می بینند.

مراسم آیین پایانی این جشنواره رادیویی با حضور پیمان جبلی رئیس سازمان صدا وسیما، وحید جلیلی قائم مقام ریاست سازمان، علی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی، جمعی از معاونین، مدیران و مسئولین سازمان و جمع کثیری از اهالی رادیو، ساعت 20 در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود. در این مراسم از برگزیدگان آثار برتر مستند رادیویی تقدیر و قدردانی خواهد شد.

حمید رضا افتخاری، دبیر دومین جشنواره رادیویی پژواک و مدیر شبکه رادیویی صبا گفت: 5 نفر در بخش مردمی و 38 نفر در بخش حرفه‌ای در 4 بخش موضوعی، ساختاری، مستمر و مشاغل جشنواره پژواک برگزیده شده‌اند. یک بخش ویژه نیز به شهدای مدافع حرم و حوادث تروریستی اخیر اختصاص یافته است.

جشنواره ملی مستند رادیویی تحت عنوان پژواک، از مهرماه سال گذشته کار خودش را با ارائه فراخون در دو بخش حرفه ای و مردمی آغاز و تا بهمن ماه آثار دریافت شد.

وی با اشاره به شگفتانه های دومین جشنواره رادیویی افزود: تقدیر از داوود نماینده به عنوان «آقای مستند» و علی اصغر نادر پور گزارشگر میدانی رادیو ایران به عنوان «صدای روستا»، تقدیر از خانواده شهید احمد کاظمی و بزرگداشت جایزه ویژه خانم اعتماد سعید از مهمترین شگفتانه های دومین اختتامیه پژواک است.

دبیر جشنواره با اشاره به جوایز برگزیدگان امشب گفت: با حداقل ها جشنواره برگزار شد؛ 190 اثر از مراکز استان ها دریافت شد، 240 اثر از شبکه های رادیویی و 53 اثر از شبکه های رادیویی که مربوط به بخش مستمر بوده است. امشب به برگزیده نهایی 15 میلیون تومان، در بخش ساختاری 12 میلیون و بهترین اثر جشنواره 20 میلیون تعلق می گیرد.

گفتنی است؛ معاونت صدا با تلاش خود برای ارتقاء ساختار مستند مسیر خوبی را فراهم کرد تا برنامه سازان حرفه ای و علاقه مندان وارد این عرصه شوند، با ادامه این مسیر توسط مسئولین سازمان و برنامه سازان امید است شاهد تولیدات فاخر بسیاری باشیم و بتوانیم در گسترش و توسعه برنامه های مستند ارزشمند و مورد نیاز کشور در حل و فصل مشکلات گام های مثمر ثمری برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار