مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

دبیران تربیت بدنی، نزد دانش‌آموزان از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار هستند

مشهد (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت دبیران تربیت بدنی، نزد دانش‌آموزان محبوبیت ویژه‌ای دارند و الگوی آنها هستند.

کد مطلب: ۱۳۶۹۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد
دبیران تربیت بدنی، نزد دانش‌آموزان از  محبوبیت ویژه‌ای برخوردار هستند

همایش سپاس معلم ویژه معلمان تربیت بدنی و مراقبین سلامت شهر مشهد مقدس با حضور سید امیر شوشتری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی، صفدر سلطانی، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی، حسین باغگلی، معاون فرهنگی اجتماعی شهردار مشهد و دیگر مسئولین در مجتمع شهدای سلامت مشهد برگزار شد.

سید امیر شوشتری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره با آیاتی از قرآن کریم گفت: هر چه توان دارید، برای مقابله با دشمن آماده کنید تا از شما بترسد؛ زیرا قدرت با عزت همراه است و ورزش کردن، از جنبه‌های قدرت محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: ما بیشترین تاثیرگذاری همکاران فرهنگی و معلمان را در درس‌هایی که جذابیت بیشتری برای دانش آموز دارد، می‌دانیم.

شوشتری ضمن تبریک هفته معلم، گفت: هفته معلم، به نام شهید مطهری نام‌گذاری شده است و فرا رسیدن این هفته گرامی، یاد آور این شهید فیلسوف و اندیشمند است که با گذشت بیش از ۴۰سال از شهادت او، آثار این شهید همچنان از بهترین آثار در سطوح متفاوت سنی، قلم داد می‌شود.

وی افزود: تجربیات شما در زمینه تربیت‌بدنی، در همه امور کاربردی و مفید خواهد بود. ما با تربیت و ورزش بدنی می‌توانیم از نعمت‌ خداوند به درستی استفاده کنیم و از تنبلی و بیماری اجتناب کنیم.

شوشتری اشاره کرد: دبیران تربیت بدنی، علاوه بر برخورداری از مهارت تربیت بدنی، از چگونگی برقراری ارتباط با دانش آموز آگاه هستند. زمانی که ما با مطالعه زمینه‌های متفاوتی را در خود به وجود آوریم، از فرصت‌های موجود می‌توانیم به خوبی بهره ببریم.

وی ادامه داد: دبیران تربیت بدنی یکی از دبیران مورد علاقه دانش‌آموزان هستند. معلمان دروس دیگر، باید زمینه‌ای در جهت برقراری ارتباطی صمیمی و جلب اعتماد دانش آموزان فراهم کنند؛ زیرا از این فرصت می‌توان در راستای مسائل تربیتی و انتقال مطالب بهره‌گیری کرد و دانش آموزان این دبیران را، الگو خود قرار می‌دهند.

خبرنگار دانش آموز: ستاره خزائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار