در ویژه برنامه هفته معلم از دانش آموزان فعال عفاف و حجاب تجلیل شد

لاران (پانا) - در ویژه برنامه بزرگداشت هفته معلم با حضور مشاور عالی وزیر و مدیر کل آموزش و پرورش استان، از دانش آموزان فعال در حوزه حجاب و عفاف تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۳۶۹۵۲۵
لینک کوتاه کپی شد
در ویژه برنامه هفته معلم از دانش آموزان فعال عفاف و حجاب تجلیل شد

این برنامه با حضور زهرا مظفر مشاور عالی وزیر امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش کشور، افشین امیریان مدیر کل آموزش و پرورش استان و هیئت همراه، یعقوب حیدری رئیس اداره آموزش و پرورش لاران، خدیجه اکبری معاون پرورشی و سایر کارشناسان آموزش و پرورش لاران همراه بود.

امیریان ضمن خوشامد گویی به میهمانان و تبریک هفته معلم گفت: بدون معلم دنیا، دنیا نمیشود چرا که معلمی عشق است.

در ادامه مشاور وزیر آموزش و پرورش با ابراز خرسندی از تولید محتواهای هنری دانش آموزان به عنوان مصادیق ملی و دینی؛ از زحمات مجموعه آموزش و پرورش استان تقدیر کرد.

زهرا مظفر با بیان اینکه همه‌ی ما تا زمانی که به علم آموزی مشغول باشیم، دانش آموز هستیم؛ به جایگاه والای معلمی اشاره کرد و گفت: رسالت راه ما معلم ها ادامه راه پیامبران است و همگی می دانیم که معلم قهرمان و ناجی کشور است چراکه هر آنچه در اندیشه معلم باشد، در جامعه شکل می گیرد.

وی در ادامه عنوان کرد: شما دانش آموزان برتری هستید که در حوزه عفاف و حجاب فعال بوده اید که این همان نگاه حیات طیبه در سند تحول بنیادین است.

گفتنی است در حوزه عفاف و حجاب طیبه حیدری مدیریت هنرستان پروین اعتصامی و حضرت معصومه، نسرین تجویدی آموزگار پایه اول دبستان شهید فهمیده و دانش آموزان لیلا کریم زاده هنرجوی هنرستان پروین اعتصامی و حضرت معصومه(س) و بهاره رئیسی دانش آموز دبیرستان جوادالائمه(ع) از فعالین منطقه بودند.

لیلا کریم زاده خبرنگار پانا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار