مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان  اعلام کرد؛

برگزاری دوره خبرنگاری و معرفتی برای ۴٨٠ دانش‌آموز خبرنگار پانا با رویکرد تربیتی در استان اصفهان

اصفهان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان از برگزاری دوره  خبرنگاری، معرفتی برای ۴٨٠ دانش‌آموز خبرنگار دختر و پسر در ٢ روز متفاوت خبر داد. 

کد مطلب: ۱۳۶۹۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره خبرنگاری و معرفتی برای ۴٨٠ دانش‌آموز خبرنگار پانا با رویکرد تربیتی در استان اصفهان

اکبر رحمتی در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: یکی از وظایف مهم خبرگزاری پانا تربیت اجتماعی، توانمندسازی و ارتقای سواد رسانه‌ای دانش‌آموزان است.

وی با اشاره به مباحث محوری و موضوعات اصلی در این دوره معرفتی و خبرنگاری پانا، گفت: در این دوره دانش‌آموزان در کلاس های مهدویت، عکاسی و فن بیان شرکت کردند.

مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان بیان کرد: اکثر خبرنگاران در کنار حرفه خود کارهای اجرایی وگویندگی وفن بیان هم انجام‌می دهند که این خود ثمره ی شغل خبرنگاری هست ومی توانند بهترین مجری در شهر و استان خود باشند.

رحمتی همچنین پرهیز از نشر اکاذیب و اظهارات دروغ و غیرواقعی، از جمله مهمترین رسالت‌ها و مسئولیت‌های یک خبرنگار دانست.

وی با تاکید بر توجه دانش‌آموزان به مطالعه و کتابخوانی ادامه داد: از شما می‌خواهم که با مراجعه به رسانه‌های مختلف، با چگونگی تنظیم خبر، انجام مصاحبه و نگارش متن خبری آشنا شوید و مهارت خبرنگاری‌تان را تقویت کنید. همچنین دانش آموز خبرنگاران می توانند با مراجعه به رابطین خبرگزاری پانای نواحی ومناطق استان اصفهان خبرهای خود را به استان ارسال کنند و در زمینه رفع اشکالات خود در این زمینه اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار