برگزاری آیین «سپاس معلم» در دبیرستان شهید فهمیده قم

قم(پانا)- آیین سپاس معلم همزمان با هفته بزرگداشت مقام و منزلت معلم، در دبیرستان شهید فهمیده ناحیه 3 آموزش و پرورش قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۶۸۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین «سپاس معلم» در دبیرستان شهید فهمیده قم

آیین سپاس معلم سازمان دانش آموزی قم با حضور معلمان و دانش آموزان دبیرستان نمونه دولتی شهید فهمیده ناحیه 3 آموزش و پرورش قم در نمازخانه این واحد آموزشی برگزار شد.

سید حسین رضوی حائری، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 قم طی سخنانی در این آیین با اشاره به رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطرات آن دوران، اظهار کرد: ضرورت و اهمیت شناخت دشمن در زمانه حاضر همچون دوران جنگ تحمیلی بر هیچکس پوشیده نیست.

وی افزود: دشمنان فعلی ایران اسلامی با ما ناجوانمردانه در جنگ ترکیبی و شناختی بوده و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی نسل حاضر دانش آموزی مظلوم ترین نسل در مواجه با دسیسه های دشمنان هستند.

این مراسم با اجرای آیین حاملان قرآن، گارد پرچم و اجرای سرود «ای معلم» توسط دانش آموزان عضو سازمان دانش آموزی همراه بود.

همچنین مدیر، معاونین و روحانی طرح امین دبیرستان فهمیده با اهداء هدایایی تقدیر شدند و به پاس سپاس از تلاشگران عرصه علم و معرفت، به تمامی معلمان این واحد آموزشی از سوی دانش آموزان و مسئولان حاضر، شاخه های گل تقدیم شد.

در آیین فوق، سید علیرضا دادمرزی مدیر سازمان دانش آموزی استان قم، معاونان اداره ناحیه 3 و مسئول سازمان دانش آموزی این ناحیه حضور داشتند.

خبرنگار: هادی طالبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار