افتتاحیه مسابقات نخبگان قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استان خوزستان

اهواز (پانا) - مراسم افتتاحیه مرحله انتخابی کشوری هجدهمین دوره مسابقات نخبگان قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان خوزستان به میزبانی شهرستان گتوند برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۶۸۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه مسابقات نخبگان قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استان خوزستان

ظهر امروز افتتاحیه این دوره از مسابقات با حضور فرماندار و امام جمعه شهرستان گتوند، معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش خوزستان ، جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی و استانی و همچنین با حضور دانش آموزان سه قطب استان خوزستان در مرحله نخبگان در شهرستان گتوند برگزار شد.

فرماندار شهرستان گتوند ضمن خیر مقدم به همه میهمانان و دانش آموزان خوزستانی حاضر در این دوره از مسابقات گفت: از کلیه افرادی که در برگزاری این مسابقات زحمت کشیده اند تشکر و قدردانی می‌کنم و ضمن تبریک روز معلم، روز کارگر را به همه پدران تبریک می گویم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: اگر بستر فعالیت فرهنگی فعال جامعه فراهم نشود، قطعا ما در توسعه مسائل اقتصادی و سیاسی جامعه با شکست مواجه خواهیم شد، پس بستر فرهنگ برای ما مهم است و انشاالله روزی برسد که مبنای فرهنگ جامعه جهانی قرآن باشد تا سرانجام خوبی داشته باشیم.

حسین اسدی پور در سخنی با دانش آموزان گفت: تا زمانی که شما با قرآن مانوس باشید هیچ‌ مشکلی برای شما پیش نمی آید و در همه زمینه ها می توانید همیشه با قرآن مأنوس باشید و این را در جامعه جهانی هم اجرا کنید.

امام جمعه شهرستان گتوند در این افتتاحیه عنوان کرد: امیدوارم برکات قرآن شامل حال همه بشود.

وی همچین از عوامل پشت صحنه و زحماتی که این چند شبانه روز برای مسابقات قرآن انجام دادند تشکر و قدردانی کرد.

امام جمعه در ادامه سخنان خود گفت: این برنامه به یاد شهید محمد تاجبخش برگزار شده است که این شهید نیز همیشه در جلسات قرآنی شرکت داشت و مربی حلقات قرآن بود و در حوزه قرآن زحمات بسیاری انجام داد که راز شهادت ایشان هم همین بود و باید تعجب کرد که چنین کسی با چنین شان و منزلتی که شهید نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار