وزیر ارشاد خبر داد:

حضور ۳هزار ناشر در نمایشگاه کتاب تهران؛ بخش کودک و نوجوان به‌‌صورت ویژه دیده شده است

تهران (پانا) - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از حضور سه هزار ناشر داخلی و خارجی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۸۳۴۶
لینک کوتاه کپی شد
حضور ۳هزار ناشر در نمایشگاه کتاب تهران؛ بخش کودک و نوجوان به‌‌صورت ویژه دیده شده است

محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: هفته آینده سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را خواهیم داشت که پیش‌بینی می‌کنیم، بین پنج تا هفت میلیون بازدید از این نمایشگاه داشته باشیم و این نمایشگاه بزرگترین جشنواره فرهنگی در ایران و منطقه است.

وی ادامه داد: امسال نظام یارانه‌ای خوبی برای دانشجویان و اساتید و طلاب داریم. پانصد کتاب فروشی از طریق سامانه مجازی در نمایشگاه مشارکت دارند که این اتفاق جدیدی است. در فروش کتاب این‌گونه بود که هر سال زنجیره کتاب فروش‌ها دچار ضرر می‌شدند و تلاش شده امسال این اتفاق مانع شود. در این نمایشگاه هم‌چنین بخش کودک و نوجوان به طور ویژه دیده شده است. در این نمایشگاه سه هزار ناشر داخلی و خارجی حضور دارند.

اسماعیلی گفت: علاوه بر مهمان ویژه‌ای که از تاجیکستان داریم، وزرای فرهنگ چند کشور در این ایام به ایران می آیند و تفاهم‌نامه‌هایی به امضا می‌رسد. پیش‌بینی شده مجموعه فضای مجازی خوبی برای نمایشگاه ‌ دیده شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: همه امکانات برای برگزای یک رویداد فرهنگی به نحوی که در آن محیط پرنشاط برای عموم مردم ایجاد شود فراهم شده است. تلاش کردیم برخی مناسبت‌ها را در فضای نمایشگاه نیز پوشش دهیم تا مردم و خانواده ها از نمایشگاه استفاده کنند. مطمئن هستم با پشتیبانی خوب اصحاب رسانه مردم امیدواری و احساس نشاط را بیش از گذشته خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار