معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی تاکید کرد:

لزوم همکاری همه‌جانبه بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات مسکن

ارومیه (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت پرداخت تسهیلات مسکن توسط بانک‌های عامل لازمه اجرای طرح نهضت ملی مسکن بوده و این امر با جدیت دنبال می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۶۸۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد
لزوم همکاری همه‌جانبه بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات مسکن

یاسر رهبردین در جلسه شواری تامین مسکن که در سالن جلسات استانداری آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار کرد: بانک‌های عامل روند پرداخت تسهیلات بانکی را برای طرح‌های نهضت ملی مسکن تسهیل کنند تا کار به درستی اجرایی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: واگذاری اراضی در برخی از شهرهای آذربایجان غربی به صورت ساخت خانه های ویلایی بوده و این امر با جدیت دنبال می شود.

رهبردین با اشاره به وضعیت تعاونی های مسکن مهر نیز، بیان کرد: حل مشکلات 636 واحد مسکن مهر در قالب 11 تعاونی مسکن در اولویت بوده و تامین خدمات زیرساختی نیز در سریعترین زمان ممکن دنبال می شود.

وی ادامه داد: در بخش اجرای طرح نهضت ملی مسکن در روستاها، بازنگری طرح‌های هادی روستایی جهت توسعه مسکن، در روستاهای سراسر استان به جد پیگیری می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی تاکید کرد: اجرای طرح نهضت ملی مسکن در روستاها موجب مهاجرت معکوس به روستاها و رونق بیش از پیش روستاها می شود.

وی افزود: برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان ارومیه بیش از 400 هکتار از اراضی بافت فرسوده در قالب طرح بازآفرینی شهری در نظر گرفته شده که امتیازات و مشوق هایی برای این نوسازی تعلق می گیرد.

رهبردین اظهار کرد: اجرای روند طرح نهضت ملی مسکن از اولویت های مهم استان بوده و با جدیت از طرف مسئولان استانی و کشوری در حال پیگیری است و مشارکت تمام دستگاه های ذیربط به خصوص بانک های عامل مورد انتظار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار