مدیرآموزش و پرورش بهارستان دو:

تقدیر و تشکر از مقام معلم نباید مختص یک روز خاص در سال باشد

بهارستان دو(پانا) - مدیرآموزش پرورش بهارستان دو به اهمیت و جایگاه معلم در جامعه اشاره کرد و گفت نباید از مقام معلم در یک روز از سال تجلیل به عمل آورد، بلکه باید همیشه قدردان زحمات آنها بود.

کد مطلب: ۱۳۶۷۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر و تشکر از مقام معلم نباید مختص یک روز خاص در سال باشد

مراسم تجلیل از مقام معلم به مناسب بزرگداشت روز معلم در بخش گلستان بهارستان 2 با حضور کاظم امیدی، مدیر آموزش و پرورش بهارستان دو، عبدالله نوحی فرماندار بهارستان، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلی حسینی امام جمعه بخش بوستان و دیگر مسئولان برگزار شد.

کاظم امیدی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان هفته معلم را به مدیران،معاونان و معلمان نمونه و بازنشسته حاضر در جمع تبریک گفت و گرامیداشت روز معلم گفت: تقدیر از مقام معلم نباید مختص به یک روز در سال باشد چرا که باید در طول سال تحصیلی مقام و شان معلمی را گرامی بداریم.

وی ضمن اشاره به اینکه امسال ۹۰معلم زحمت‌کش در این منطقه بازنشسته‌ شدند، افزود: باید تا حد توانمان قدردان زحمات سی‌سال بی‌منت و پربار این بزرگواران باشیم و به وجود چنین عزیزان دلسوز و والامقامی که برای ساخت یک جامعه تلاش می‌کنند افتخار کنیم و همچنین دانش‌آموزان برای جبران زحمات بی‌پایان این عزیزان با همت و توانایی‌های خود آنها را سربلند کنند.

در ادامه عبداله نوحی، فرماندار بهارستان دو در سخنرانی خود هفته معلم را گرامی‌داشت و معلمانی که در تربیت و تعلیم آینده‌سازان یک کشور تلاش می‌کنند را پیشرو راه انبیا خواند و افزود: شغل معلمی کار خدایی است که در راستای آن چندین هزار دانش‌آموز موفق، شکوفا شده و پرورش یافته‌اند و به پیشرفت یک شهر، استان و یا حتی کشور کمک شایسته‌ای کرده‌اند.

نوحی با توجه به مقام معلمی گفت: شغل معلمان، شغلی پیچیده و سخت است زیرا در راستای تربیت و آموزش و پرورش یک انسان است و تربیت انسان یک امر پیچیده و بسیار سخت است. به همین دلیل علمای تربیت و علوم کار معلمی را امری بسیار سخت می‌دانند، ولی قطع به یقین با وجود چنین دبیران پرتلاش و مهربانی که دانش‌آموزان را تربیت می‌کنند ما می‌توانیم به دستاورد‌های مهمی در ‌کشور برسیم.

این مقام مسئول، به سفر دی‌ماه سال گذشته رئیس جمهور به این شهرستان اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف مهم رئیس جمهور بهبود کیفیت تعلیم و تربیت بود که این امر با کلنگ‌زنی همزمان ۱۵۰ کلاس درس و اردوگاه‌های دانش‌آموزی با استفاده‌ از تکنولوژی‌های جدید قرارگاه خاتم الانبیا تا مهر سال جاری برای بهره‌وری دانش‌آموزان و فرهنگیان به سرانجام خواهد رسید.

وی در پایان افزود: ما برای بهبود بخشیدن به وضع تعلیم و تربیت در شهرستان‌های استان تهران از ظرفیت‌های شهری و استانی و حتی ملی نیز استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم برای فرزندان آینده‌ساز ایران‌اسلامی از جوانب مختلف شرایط رشد و موفقیت را مهیا کنیم.

خبرنگار دانش‌آموز: حدیث معروف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار