در نشست سرگروه های آموزشی محمودآباد مطرح شد:
ارتقای رتبه علمی دانش آموزان در گرو مشارکت اولیا و مسوولین است
محمودآباد (پانا) - ارتقای جایگاه آموزشی دانش آموزان محمودآبادی نیازمند عزم جدی و مشارکت همه جانبه اولیا و مسئولین ادارات و نهادهای این شهرستان است.
معاون آموزشی آموزش و پرورش محمودآباد صبح امروز در نشست تخصصی سرگروه های آموزشی متوسطه اول و دوم با بیان این مطلب افزود جایگاه آموزشی دانش آموزان محمودآبادی در امتحان نهایی از بین ۳۳ شهرستان و منطقه آموزش و پرورش مازندران رتبه ۱۹ است.
محمد آقاجانپور تصریح کرد: به همین منظور با تشکیل قرارگاه جهادی و جلسات متعدد با نماینده مردم محمودآباد در خانه ملت، برخی از اعضای انجمن اولیای مرکزی، مدیران و معلمان و مسئولین شهری، طرح سه ساله ی تحول آموزشی را در قالب طرح برپا در دستور کار قرار دادیم.
وی افزود: انجام این ماموریت مهم آموزشی را به کارگروه کیفیت بخشی و توانمندسازی آموزشی و تربیتی قرارگاه جهادی آموزش و پرورش این شهرستان واگذار کردیم.
معاون آموزشی آموزش و پرورش شهرستان محمودآباد ادامه داد: هم اکنون کارگروههای ویژه کیفیت بخشی آموزشی در این قرارگاه در حال پایش وضعیت آموزشی مدارس و شناسایی ظرفیت ها و چالش های پیش رو هستند.
آقاجانپور اظهار کرد: به فضل خدا بعد از پایش وضعیت آموزشی مدارس ، همایش سراسری را با موضوع کیفیت بخشی آموزش مدارس شهرستان با حضور اولیا و دانش آموزان پایه نهم دهم یازدهم و دوازدهم خواهیم داشت.
وی گفت در این همایش علمی ،برگزیدگان المپیادهای کشوری و جهانی و مشاورین برجسته استانی در قالب میز گرد کارگاهی در موضوع فرایند یاددهی -یادگیری به بحث و تبادل نظر می پردازند و در ادامه آن نیزجلسه پرسش و پاسخ با دانش آموزان برگزار خواهد شد.
در پایان این مراسم از سرگروه های پرتلاش آموزشی با اهدای لوح و هدایا تجلیل شد.
لازم به ذکر است تعداد ۱۵ هزار و ۶۳۱ دانش آموز محمودآبادی در ۱۳۷ واحد آموزشی این شهرستان مشغول تحصیل هستند.
ارسال دیدگاه