مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان گلوگاه:

برگزاری جشنواره ملی مفاخر اقدام‌ قابل تقدیری از سوی سازمان دانش‌آموزی است

سازمان دانش‌آموزی کشور اجرای مرحله نهایی جشنواره را با جدیت پیگیری کند

گلوگاه (پانا)- مدیر سازمان دانش آموزی شهرستان گلوگاه گفت: برگزاری اولین جشنواره ملی مفاخر به روایت دانش آموزان، اقدام قابل تقدیری از سوی سازمان دانش آموزی است.

کد مطلب: ۱۳۶۷۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره ملی مفاخر اقدام‌ قابل تقدیری از سوی سازمان دانش‌آموزی است

اویس خادم لو به پانا گفت: معرفی مفاخر و بزرگان هر دیار که نقش مهمی در پیشرفت آن دیار و جامعه دارند همیشه یک ضرورت بوده است.

خادم لو افزود: دغدغه ما همیشه این بوده است که برای حرکت در دانش آموزان الگوهای موفق را به آنان معرفی کنیم؛ اکنون که این الگوها از میان خود آنان و از شهر و محله شان است موضوع و محتوایی تازه و جذاب است.

وی عنوان کرد: سازمان دانش آموزی گلوگاه از زمان ابلاغ این شیوه نامه بر خود وظیفه می دانست که آن را به نحو شایسته اجرا کند‌؛ خوشبختانه دانش آموزان پیشتاز هم با علاقه در این جشنواره حضور یافتند.

وی گفت: فاز اول این جشنواره را در مرحله شهرستان با موفقیت اجرا کردیم؛ در فاز دوم هم قصد داریم در فرصت باقی مانده تا پایان سال تحصیلی، اقدامات دانش آموزان را در قالب نمایشگاه عرضه کنیم.

خادم لو بیان کرد: از سازمان دانش آموزی کشور تقاضا دارم اجرای مرحله نهایی را با جدیت پیگیری کند، پیشنهاد ما این است که نمایشگاه در فصل پاییز و در فضایی برای بازدید دانش آموزان برگزار شود، همچنین کاردوی این نمایشگاه نیز در فصل تابستان به صورت متمرکز برگزار شود.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه زهرا عسکری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار