روز ۱۲ اردیبهشت روز معلم:

استفاده از سینماهای آذربایجان‌غربی برای معلمان رایگان است

معلمان در کتابخانه های عمومی استان از ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت می‌توانند رایگان عضو شوند

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت طبق مصوبه شورای آموزش و پرورش همزمان با روز معلم (۱۲ اردیبهشت) تماشای فیلم در سینماهای استان برای فرهنگیان به صورت رایگان است.

کد مطلب: ۱۳۶۷۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از سینماهای آذربایجان‌غربی برای معلمان رایگان است

علی مطهری در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: طبق مصوبه شورای آموزش و پرورش و دستور استاندار آذربایجان غربی بازدید از موزه‌های استان نیز در این روز برای فرهنگیان رایگان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: طبق گفت و گو های انجام شده با مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان و ترویج فرهنگ کتابخوانی عضویت در نهاد کتابخانه های استان نیز در طول هفته معلم از 12 تا 18 اردیبهشت ماه برای معلمان رایگان است.

وی با اشاره به اینکه معلمان می‌توانند در طول هفته جاری از خدمات سازمان اتوبوسرانی نیز به صورت رایگان بهره مند شوند، افزود: اجرای رایگان دوره شهروند الکترونیک هم برای فرهنگیان توسط سازمان فنی و حرفه‌ای در نظر گرفته شده است.

مطهری با اشاره به اینکه براساس مصوبه شورای آموزش و پرورش استفاده از اماکن ورزشی و استخرها نیز در طول هفته گرامیداشت مقام معلم با هماهنگی انجام شده همراه با تخفیف ویژه است، اظهار کرد: در آخرین جلسه شورای آموزش و پرورش استان مقرر شد از دهیارانی که در کسوت معلمی در روستاهای زیر ۵۰ نفر جمعیت فعال هستند، تجلیل شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی اضافه کرد: بهزیستی استان نیز در اقدامی مطلوب در این ایام از معلمان فعال در مدارس استثنایی تجلیل خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار