سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش:

معاونان و مدیران وزارت آموزش‌وپرورش در تمامی سطوح بی‌واسطه با معلمان گفت‌وگو کنند

نمایندگان سرپرست وزارت آموزش و پرورش در هفته معلم به سراسر کشور اعزام می‌شوند

تهران (پانا) - سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در هفته بزرگداشت مقام معلم، نمایندگانی از جانب وی برای گفت‌وگوی مستقیم با معلمان به استان‌ها اعزام می‌شوند از اعضای شورای معاونان و مدیران آموزش و پرورش در تمامی سطوح خواست تا به‌صورت بی‌واسطه با معلمان گفت‌وگو کنند و در جریان نظرات و مسائل معلمان و نظام تعلیم و تربیت از نگاه آنان قرار گیرند.

کد مطلب: ۱۳۶۷۳۵۷
لینک کوتاه کپی شد
معاونان و مدیران وزارت آموزش‌وپرورش در تمامی سطوح بی‌واسطه با معلمان گفت‌وگو کنند

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، رضامراد صحرایی در جلسه شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش با بیان گزارشی از سفر به استان خوزستان و ارتباط بی‌واسطه با مردم این استان از اعضای شورای معاونان و مدیران آموزش و پرورش در تمامی سطوح خواست تا به‌صورت بی‌واسطه با معلمان گفت‌وگو کنند و در جریان نظرات و مسائل معلمان و نظام تعلیم و تربیت قرار گیرند.

وی ادامه داد:‌ این گفت‌وگوها به برنامه‌ریزی‌های کلان آموزش و پرورش کمک خواهد کرد زیرا مشکل اصلی در برنامه‌ریزی‌ها است و با وجود برنامه‌ریزی دقیق می‌توان اسناد بالادستی و منویات مقام معظم رهبری در نظام تعلیم و تربیت را تحقق بخشید.

صحرایی با اشاره به بازدید از حوزه‌های آزمون استخدامی خوزستان در اهواز اظهار کرد: نکته قابل تقدیر در این آزمون، محتوای آزمون و سوالات بود. گنجاندن محتوای سند تحول بنیادین، آیین‌نامه اجرایی مدارس و... نکته مهمی در این آزمون بود زیرا مسیر پیش روی پذیرفته‌شدگان را شفاف‌تر خواهد ساخت و این مطالب را هر معلمی باید بداند و از آن اطلاع داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار