برپایی کلاس درس معلم البرزی به زنگ سخاوت و نوع دوستی

تهران (پانا) - معلم البرزی با تاسیس موسسه‌ای خیریه، اقدام به کمک به افراد نیازمند در استان البرز می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۶۷۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد
برپایی کلاس درس معلم البرزی به زنگ سخاوت و نوع دوستی

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، سیدعلیرضا قریشی، فرزند شهید والامقام دوران دفاع مقدس سیدعلی‌اصغر قریشی است. وی از معلمان مدرسه پیام آزادی آموزش و پرورش ناحیه یک کرج و دارای ۱۵ سال سابقه کار است.

قریشی گفت: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، از۱۰ سال پیش موسسه نیکوکاری فرزندان شاهد با یاد و نام شهدا در کرج، فعالیت کاری و حمایتی خود از کودکان و دانش آموزان بی‌بضاعت را آغاز کرد. نگاه این موسسه نیکوکاری یک نگاه فرهنگی و اعتقادی است بنابراین با هم‌اندیشی حامیان شاخص و موثر این مجموعه، تلاش خواهیم کرد تا چتر حمایتی از کودکان و دانش آموزان گسترده‌تر شود.

وی ادامه داد: توزیع ۲ هزار کفش و لباس به انتخاب کودکان و دانش آموزان و توزیع ۲ هزار بسته‌های معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند و توزیع ۱۵ هزار پرس غذای گرم و درمانی گوشه‌ای از اقدامات اخیر این موسسه است که همه این توفیقات به کمک لطف الهی و خیرین گرانقدری است که همدل و همگام با اهداف این موسسه نیکوکاری شده‌اند، صورت گرفته است.

معلم البرزی با بیان اینکه کلاس درس معلم زمان و مکان مشخصی در خاج از ساعت کاری مدارس ندارد، تصریح کرد: دراین موسسه می‌کوشیم بار دیگر زنگ بیدارباش نیکوکاری را به افراد نیازمند به مناسبت‌های مختلف به صدا درآوریم تا رنگ مهرورزی در جامعه پررنگ باشد و مردم به ویژه در خانواده آموزش و پرورش استان البرز شاهد افزایش موج کمک‌ها در حمایت از نیازمندان باشیم.

قریشی افزود: ۳۴ میلیارد تومان در۲ سال گردش مالی این موسسه نیکوکاری را تشکیل می‌دهد که این کمک‌ها برای تامین کفش، لباس، اطعام، بسته‌های معیشتی و سایر مواردی که جامعه هدف نیاز داشته است، هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه موسسه نیکوکاری فرزندان شاهد با هدف نهادینه کردن سنت حسنه احسان و نیکوکاری راه اندازی شده است، عنوان کرد: تبلور نوع دوستی و مشق سخاوت هموطنان در جای جای ایران اسلامی نشان از نگاه معنوی و فرهنگ غنی اسلامی ایرانی آنان دارد.

معلم البرزی گفت: امیدوارم با مشارکت گسترده نیکوکاران و خیران شاهد شور همدلی در کمک به خانواده‌های نیازمند از جمله دانش آموزان در مدارس استان البرز باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار